To νέο Hilux “πάτωσε” σε τεστ αποφυγής ταράνδου [βίντεο]

toyota-hilux-test-apofygis-tarandou-758x426

Kι όταν λέμε “πάτωσε” οριακά δεν αναφερόμαστε σε κυριολεκτική απόδοση. Όπως βλέπεις, λίγο ήθελε να έρθουν τα “κάτω-πάνω” για το νέο pick-up της Toyota, με τα δαχτυλίδια των ζαντών να ξύνουν την άσφαλτο και το σκαλοπάτι να μην ακολουθεί στο “τσακ”.

Τί συνέβη, όμως, και αναστατώθηκε η ιαπωνική εταιρία;

Το σουηδικό περιοδικό Teknikens Varld διεξήγαγε το -αγαπημένο για εμάς, βασανιστικό για τις αυτοκινητοβιομηχανίες- τεστ αποφυγής ταράνδου.

Πορεία με 60 χλμ/ώρα και απότομη αλλαγή κατεύθυνσης. Φαινομενικά απλή διαδικασία, η οποία στο παρελθόν έχει “δικάσει” πολλά μοντέλα ( A-Class, 607 και Grand Cherokee μεταξύ άλλων) και αυτή τη φορά δημιούργησε τριγμούς στο σουηδικό παράρτημα της Toyota.

Σύμφωνα με τους δοκιμαστές, το αυτοκίνητο υποβλήθηκε στο τεστ μαζί με σχεδόν όλον τον ανταγωνισμό στην κατηγορία και ήταν το μοναδικό που παρουσίασε τόσο δραματικά αποτελέσματα.

Τα αυτοκίνητα μετρήθηκαν με το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος που ορίζει ο κάθε κατασκευαστής, με το Hilux να βρίσκεται και κάτω από το όριο -πάντα σύμφωνα με τους Σουηδούς- καθώς ξέμειναν από έρμα.

Συγκεκριμένα, η ιαπωνική φίρμα υποστηρίζει πως το pick-up της μπορεί να κουβαλήσει μέχρι έναν τόνο. Οι Σουηδοί το φόρτωσαν με 830 κιλά.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η εκεί κεντρική αντιπροσωπεία αντέδρασε -σε ήπιο τόνο- και ζήτησε εξηγήσεις από τους ανθρώπους που διεξήγαγαν το τεστ.

Υποστήριξε πως κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του μοντέλου υποβλήθηκε σε εκατοντάδες ανάλογες δοκιμές, σύμφωνες με το ISO 3888 περί ελιγμών αποφυγής, και πέρασε σε όλες.

Συμπλήρωσε δε, πως υπήρχαν μηχανολογικές μεταβλητές και συνθήκες οι οποίες θα πρέπει να ληφθούν σοβαρά στο τελικό αποτέλεσμα.

Τέλος, ζήτησε τη λεπτομερή καταγραφή των δεδομένων από το συμβάν για να το μελετήσουν οι μηχανικοί της φίρμας και να διαπιστώσουν τί πήγε στραβά.

Το Hilux έχει  και “προηγούμενα” με την αποφυγή ταράνδων, καθώς το 2007 η προηγούμενη γενιά του μοντέλου έφτασε μια ανάσα από το ντεραπάρισμα.

πηγη