F1: Δεν κυνηγά μεγάλο όνομα η Mercedes

toto-wolff-758

Το κενό που αφήνει ο Nico Rosberg δεν είναι μικρό. Η αποχώρηση ενός Παγκόσμιου Πρωταθλητή και μάλιστα εντελώς ξαφνικά, προκαλεί πονοκεφάλους στους επί κεφαλής της ομάδας, και η Mercedes οφείλει τώρα να εξετάσει όλες της τις επιλογές, προκειμένου να καταλήξει στην καλύτερη δυνατή -για την ίδια- λύση.

Από την αρχή, ο Pascal Wehrlein ήταν το φαβορί. Ο Γερμανός είναι μικρός, Πρωταθλητής στο DTM, έχοντας δείξει πολύ καλά δείγματα, δίχως να έχει υπογράψει συμβόλαιο για το 2017.

Βέβαια, ο 22χρονος δεν είναι το μοναδικό όνομα που διαβάζουμε.

Ο Fernando Alonso θα ήθελε να διεκδικήσει τον τίτλο σε μια ομάδα όπως η Mercedes, ακόμα κι αν υπάρχει η έντονη προϊστορία με τον Lewis Hamilton, όμως είναι αδύνατο να γνωρίζουμε αν ο Ισπανός έχει κάνει την κίνησή του.

Η ομάδα του Brackley υποστηρίζει πως η τελική απόφαση θα παρθεί εντός του Δεκέμβρη, με τον Niki Lauda να λέει πως οι μισοί οδηγοί έχουν ζητήσει θέση δίπλα από τον Hamilton.

Τώρα, ο Toto Wolff, επί κεφαλής των Γερμανών, επισημαίνει ότι στόχος τους δεν είναι να πάρουν έναν κορυφαίο οδηγό για την επόμενη σεζόν, όντας έτσι το πιο απίθανο σενάριο.

«Μπορούμε να ακολουθήσουμε τρεις οδούς. Η πρώτη είναι να σκεφτούμε τον νούμερο ένα και νούμερο δύο οδηγό, όπως έκανε η Ferrari με τους Schumacher και Massa. Μπορούμε να πάρουμε έναν οδηγό που να μπορεί να μας διασφαλίζει βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Η δεύτερη επιλογή είναι να χρησιμοποιήσουμε τους μικρούς μας οδηγούς, τον Ocon ή τον Wehrlein. Άλλες ομάδες το έχουν κάνει με οδηγούς όπως ο Verstappen και ο Vandoorne. Η τρίτη οδός είναι να ψάξουμε στην αγορά για έναν κορυφαίο οδηγό.

Δεν είναι πρόθεσή μου να επεμβαίνω στα εσωτερικά θέματα της Ferrari, και δεν ξέρω αν ο Sebastian θέλει πραγματικά να έρθει σ’ εμάς. Τι θα είχε κάνει η Ferrari ή η McLaren χωρίς τον Vettel ή τον Alonso τον Δεκέμβριο; Ή η Williams χωρίς τον Bottas. Η τρίτη οδός είναι αυτό που μ’ αρέσει λιγότερο

Αυτό δίνει σημαντικά ποσοστά στους νεότερους οδηγούς όπως ο Wehrlein, αλλά θα πρέπει να κάνουμε υπομονή μέχρι την τελική επιλογή, με όλα τα σενάρια να παραμένουν ανοιχτά, έστω και με λιγότερες πιθανότητες.

πηγη:autoblog.gr