F1: Τέλος από το 2021 οι αθόρυβοι υβριδικοί κινητήρες

f1-formula-1-renault-758

Ο κύβος ερρίφθη! Η σημαντική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι ανάμεσα στον πρόεδρο της παγκόσμιας ομοσπονδίας μηχανοκίνητου αθλητισμού, Jean Todt, εκπροσώπους των κατασκευαστών που συμμετέχουν στη Formula 1 αλλά και εκπροσώπων άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών που ενδεχομένως να έχουν ενδιαφέρον να εμπλακούν προσεχώς στο σπορ, οδήγησε σε καθοριστικές αποφάσεις!

Που κατέληξαν τα «μεγάλα κεφάλια»; Πως πρέπει να εγκαταλειφθούν οι V6 Turbo υβριδικοί κινητήρες που χρησιμοποιούνται σήμερα και αντί αυτών, η Formula 1 να χρησιμοποιεί πιο φθηνούς και πιο… φασαριόζικους κινητήρες!

Παρότι μέρος της τεχνολογίας θα παραμείνει, συμφωνήθηκε πως πρέπει να είναι πιο απλοί κινητήρες, που δεν θα απαιτούνται τόσα χρήματα για την εξέλιξή τους αλλά και που θα πρέπει να μπορούν να διατηρήσουν συσχετισμούς με κινητήρες που χρησιμοποιούνται σε επιβατικά οχήματα – πράγμα που θα δελεάσει κι άλλους κατασκευαστές να εμπλακούν στο σπορ.

Δεν αποσαφηνίστηκαν λεπτομέρειες, απλά συμφωνήθηκε να ακολουθηθεί το συγκεκριμένο μονοπάτι που σίγουρα αποτελεί την καλύτερη δυνατή εξέλιξη για τους φίλους του ταλαιπωρημένου τα τελευταία χρόνια σπορ.

Εκτός από την πρόθεση οι κινητήρες να είναι πολλοί ισχυροί και οι πιλότοι να τους πιέζουν στα όριά τους, φαίνεται πως συμφωνήθηκε να καταργηθούν και κανονισμοί όπως για παράδειγμα αυτός του ορίου κατανάλωσης 105 kg καυσίμου κατά τη διάρκεια ενός Grand Prix.

Με λίγα λόγια, ο Todt βάζει νερό στο κρασί του, λίγο-πολύ εγκαταλείπει το δόγμα που ακολουθούσε τόσο καιρό και αποδέχεται πως η Formula 1 δεν μπορεί να είναι ένας αγώνας… οικονομίας και συντήρησης. Και παρότι μιλάμε με ορίζοντα 2021, κάλλιο αργά, παρά ποτέ!

πηγη:sport24.gr