Το Facebook δοκιμάζει συνδρομητικό μοντέλο στα Instant Articles

Advertisement

Το Facebook ανακοίνωσε πως δοκιμάζει ένα συνδρομητικό μοντέλο για τα Instant Articles στις αγορές Ευρώπης και Αμερικής που θα προσφέρεται στους κατόχους συσκευών με λειτουργικό Android.

Από τον Ιούλιο υπάρχει η σχετική πληροφορία και επιτέλους επιβεβαιώνεται.

Τα πρώτα ΜΜΕ που θα μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτή τη λειτουργία είναι επιλεγμένα από διάφορες μεγάλες αγορές και στη λίστα περιλαμβάνονται τα: Bild, The Boston Globe, The Economist, Hearst-owned properties The Houston Chronicle and The San Francisco Chronicle, La Repubblica, Le Parisien, Spiegel, The Telegraph, Tronc (The Baltimore Sun, The Los Angeles Times και The San Diego Union-Tribune), και η Washington Post.

Advertisement

Όπως σημειώνουν οι υπεύθυνοι του Facebook, το συνδρομητικό τμήμα θα ακολουθεί δύο μοντέλα: το πρώτο θα επιτρέπει στο χρήστη να διαβάσει 10 άρθρα πριν χρειαστεί να ενεργοποιήσει κάποια συνδρομή και το δεύτερο θα έχει τη λογική του “freemium”, δηλαδή θα επιτρέπει στους publishers να διαχωρίσουν το περιεχόμενό τους σε δωρεάν και σε επί πληρωμή.

Οι publishers θα κρατούν το 100% των αγορών (τουλάχιστον σε πρώτη φάση).

Ο λόγος που το Facebook τεστάρει αυτή τη νέα λειτουργία μόνο στο Android είναι πως η Apple έχει συγκεκριμένους κανόνες για τις συνδρομητικές υπηρεσίες και οι οποίες υποχρεώνουν τους δημιουργούς και τους publishers να πληρώνουν έως και 30% προμήθεια σε κάθε αγορά.

Πηγή:gr.pcmag.com

Advertisements

Δείτε και αυτά:

Advertisement