Έρευνα: Οι γυναίκες τσαντίζονται ευκολότερα στο τιμόνι

Στην κόντρα μεταξύ των δύο φύλων ένα από τα συχνά θέματα που προκύπτουν κατά την διάρκεια του τσακωμού είναι και η αποτελεσματικότητα στην οδήγηση.

Εκείνες λένε πως είμαστε απρόσεκτοι, οδηγούμε διαρκώς πάνω από το όριο ταχύτητας και ότι είμαστε οξύθυμοι ενώ εμείς πάλι αντικρούουμε λέγοντας πως δεν γίνεται να έχουν άποψη, την στιγμή που δεν μπορούν να παρκάρουν… και πάει λέγοντας.

Το τελευταίο επιχείρημα των γυναικών τράβηξε την προσοχή της Hyundai Αγγλίας, η οποία διεξήγαγε έρευνα πάνω στο θέμα θέλοντας να δει ποιο από τα δυο φύλα είναι τελικά πιο ευέξαπτο.

Η έρευνα διεξήχθη σε 1000 οδηγούς  στο Ηνωμένο Βασίλειο, με τα αποτελέσματα να δείχνουν πως οι γυναίκες οδηγοί είναι κατά μέσο όρο 12% πιο ευέξαπτες από τους άνδρες κατά την διάρκεια της οδήγησης, με τους ερευνητές να λένε πως η κακή διάθεση και ο θυμός οφείλονται σε ένστικτα αυτοάμυνας που αναπτύσσονται και έχουν τις ρίζες τους από την εποχή που οι άνθρωποι ήταν κυνηγοί-τροφοσυλλέκτες.

Συγκεκριμένα ο ψυχολόγος Patrick Fagan, από το Goldsmiths University του Λονδίνου, ο οποίος πραγματοποίησε την έρευνα δήλωσε:

«Από την εξελικτική θεωρία γνωρίζουμε ότι οι θηλυκοί πρόγονοί μας έπρεπε να αναπτύξουν μια οξεία αίσθηση του κινδύνου για οτιδήποτε μπορεί να τους απειλούσε την στιγμή που η σπηλιά τους ήταν ανυπεράσπιστη καθώς οι άνδρες ήταν έξω για κυνήγι. Αυτό το ένστικτο-σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης εξακολουθεί να επηρεάζει την ανθρώπινη συμπεριφορά ακόμη και σήμερα, για αυτό και οι γυναίκες οι οδηγοί έχουν την τάση να είναι πιο ευαίσθητες σε αρνητικά ερεθίσματα που προκαλούν θυμό και απογοήτευση.»

Η ευτυχία και ο θυμός είναι τα δύο κυρίαρχα συναισθήματα τόσο των ανδρών όσο και των γυναικών όταν οδηγούν, με το 84% από αυτούς να παραδέχεται ότι ένας άδειος δρόμος τους κάνει ευτυχείς, ενώ μια χαλαρή βόλτα στην ύπαιθρο και την παραλία προτιμάται από το 78% και 69%, αντίστοιχα.

Επιπλέον σημαντικό παράγοντα στην απόλαυση της οδήγησης για τους βρετανούς αποτελεί και το άκουσμα μουσικής όταν βρίσκονται στο αυτοκίνητο με το 54% να ανταποκρίνεται θετικά, ενώ σημαντικό ρόλο παίζει και η επικοινωνία καθώς το 29% των ανδρών παραδέχτηκε ότι είναι ευκολότερο για αυτούς να συζητούν στο αυτοκίνητο, με το 14% να προσθέτει ότι η συνομιλία τους κάνει καλύτερους οδηγούς.

Συνδυάζοντας τα δεδομένα της έρευνας, ο Patrick Fagan και η Hyundai δημιούργησαν το πρώτο Driving Emotion Test (DET).

Πρόκειται για ένα λογισμικό το οποίο λαμβάνει δεδομένα από τις κινήσεις των ματιών, τους μορφασμούς του προσώπου, τις αντιδράσεις του δέρματος και από ένα όργανο που ελέγχει τους παλμούς της καρδιάς, για να καταγράψει πώς συγκεκριμένα ερεθίσματα επηρεάζουν τα συναισθήματά μας όταν οδηγούμε.

πηγη:autoblog.gr

Δείτε και αυτά: