H MINI έφτιαξε ένα ηλεκτροκίνητο κλασικό Cooper για να μας τονίσει τις ηλεκτρικές της προθέσεις [βίντεο]

Είναι βασισμένο στην τελευταία έκδοση του πρώτου Mini, σε ένα αυτοκίνητο που έχει πλήρως αποκατασταθεί.

Ο 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας έχει δώσει τη θέση του σε ένα ηλεκτρικό μοτέρ που παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία 30 στοιχείων ιόντων λιθίου, η οποία δίνει μια αυτονομία έως 105 km. H τελική ταχύτητα του ηλεκτρικού Mini Cooper είναι 120 km/h.

H MINI λέει πως το αυτοκίνητο «συνδυάζει τον μοναδικό χαρακτήρα της μάρκας ενώ υιοθετεί τεχνολογία μηδενικών εκπομπών σε τοπικό επίπεδο».

Το γεγονός ότι το ηλεκτρικό πρωτότυπο εκτίθεται ένα χρόνο πριν η ΜΙΝΙ λανσάρει το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής, που θα είναι βασισμένο στο 3θυρο μοντέλο, δεν αποτελεί βέβαια σύμπτωση. Καθώς οι μηχανικοί ετοιμάζουν το αυτοκίνητο για παραγωγή, το τμήμα μάρκετινγκ δουλεύει υπερωρία για να προετοιμάσει και να κλιμακώσει την επικοινωνία για το νέο ηλεκτρικό μοντέλο.

Το κλασικό Mini Electric, που θα είναι ένα και μοναδικό, θέλει να δείξει ότι η αρχική συνταγή του αυτοκινήτου μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί στην τελευταία τεχνολογία κίνησης.

Ο επικεφαλής της ΜΙΝΙ, Sebastian Mackensen, είχε δηλώσει πρόσφτα στο «αδελφό» μας Autocar ότι η στρατηγική αυτή ξαναφέρνει τη μάρκα στις βασικές της αξίες, πράγμα που καθιστά το λανσάρισμα του μοντέλου παραγωγής, σε ένα χρόνο, ένα σημείο καμπής για το μέλλον της εταιρείας.

«Αστειευόμαστε ότι αν ο Ισιγώνης εφεύρισκε το Mini σήμερα, θα ήταν σίγουρα ηλεκτροκίνητο», είχε πει ο Mackensen. «Αποτελεί την απάντηση στις σημερινές προκλήσεις, όπως το πρώτο Mini σε εκείνες του 1959». Το MINI Electric, που είχαμε δει ως πρωτότυπο MΙΝΙ Electric Concept to 2017, έχει θεαθεί πολλές φορές να κάνει δοκιμές κι έχει φωτογραφηθεί από κατασκόπους παπαράτσι.

Ο Mackensen είπε ότι η σχεδίαση του τελικού προϊόντος θα είναι ηπιότερη, με λίγες μόνο αισθητικές αναφορές στο σύστημα ηλεκτροκίνησής του. Προέβλεψε επίσης ότι το ΜΙΝΙ EV θα συμπεριφέρεται στο δρόμο με τον τρόπο του πρώτου Mini, χάρη στο χαμηλότερο κέντρο βάρους που θα δίνουν οι μπαταρίες του.

«Η ροπή και η ζωηρή απόκριση, σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους, θα σημαίνουν ότι το αυτοκίνητο θα κολλάει στο δρόμο ακόμη περισσότερο από το συμβατικό μοντέλο», είπε. Η ΜΙΝΙ λανσάρισε πέρσι το πρώτο της επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο, το MINI Countryman S E All4, ως ένα πρώτο βήμα προς τον παγκόσμιο εξηλεκτρισμό των μοντέλων παραγωγής.

Η πρώτη προσέγγιση της ηλεκτροκίνησης από την εταιρεία έγινε πριν 10 χρόνια με την παραγωγή 600 πειραματικών ΜΙΝΙ Ε.

[πηγή]

Δείτε και αυτά: