Η μάστιγα τζαμπατζήδων instagrammers «χτυπά» τα luxury resorts

Δεν είναι πλέον μυστικό. Οι infuencers των social media ονομάζονται από τις επιχειρήσεις «τζαμπατζήδες». Μία τάση η οποία ήρθε για να διαρκέσει ελάχιστα όπως φαίνεται, καθώς όχι μόνο δεν αποφέρουν κάτι, αλλά οι «ψεύτικοι φίλοι» του διαδικτύου, που κοστίζουν πλέον ελάχιστα,  αποκαλύπτουν τους απατεώνες.

Πλέον, οι αποκαλύψεις έρχονται η μία μετά την άλλη. Η πιο πρόσφατη έγινε από ένα υπερπολυτελές resort στις Μαλδίβες, το οποίο ανακοίνωσε ότι δέχεται καθημερινά έξι προτάσεις από δήθεν influencers του Instagram, οι οποίοι ζητούν δωρεάν διαμονή, προκειμένου να ποστάρουν φωτογραφίες και βίντεο, τα οποία θα δουν από χιλιάδες έως εκατομμύρια άτομα σε όλο τον κόσμο.

«Μας ζητούν δωρεάν διαμονή από 6 έως 8 ημέρες. Αντ’ αυτού μας προσφέρουν δημοσιότητα στους 90.000 ακολούθους τους. Κάτι το οποίο δεν μας αφορά, καθώς τα περισσότερα προφίλ από αυτά είναι ψεύτικα. Επιπλέον, αν κάποιος γνωρίζει από marketing, θα ξέρει ότι το κοινό που ακολουθεί έναν τύπο που γυρίζει τον κόσμο κάνοντας βουτιές, δεν πρόκειται ποτέ να διαθέσει χρήματα για διαμονή στο δικό μας resort», αναφέρει ο υπεύθυνος επικοινωνίας του ξενοδοχείου.

Όπως εξηγεί ο ίδιος, οι περισσότεροι πελάτες τέτοιου είδους ξενοδοχείων, διαμένουν εκεί αναζητώντας στιγμές ηρεμίας, δεν θέλουν ούτε την ηλεκτρονική ζωή τους να διαταράξουν, γι’ αυτό και ελάχιστοι ποστάρουν κάτι, αφότου όμως ολοκληρωθούν οι διακοπές τους και επιστρέψουν.

«Οι πεινασμένοι για δημοσιότητα με ψεύτικους φίλους, δεν είναι παρά απατεώνες και το πιο απλό που μπορείς να κάνεις για να τους αποκαλύψεις, είναι να ρίξεις μία ματιά στα like που έχουν στο προφίλ τους. Ακόμη και το ότι όταν το πρώτο λεπτό λαμβάνουν 400 like και μέχρι την επόμενη ημέρα έχουν 700, είναι ένα δείγμα του ότι κάτι δεν πάει καλά», αναφέρει ο ίδιος.

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο, ότι την περασμένη εβδομάδα, έβαλε τέλος στη συνεργασία της με influencers και stars που αγοράζουν ψεύτικους ακολούθους στα social media η πολυεθνική Unilever.

[πηγή]

Δείτε και αυτά: