Σωρεία καταγγελιών για φουσκωμένους λογαριασμούς και κακή ποιότητα σήματος

Η ΕΚΠΟΙΖΩ όπως υποστηρίζει σε ανακοίνωση της, λαμβάνει πληθώρα καταγγελιών που αφορούν στους παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών το τελευταίο διάστημα.

Οι περισσότερες καταγγελίες αφορούν σε πλημμελή παροχή υπηρεσιών των εταιρειών αλλά και “φουσκωμένους” λογαριασμούς λόγω χρεώσεων σε πενταψήφια νούμερα και ειδικότερα καταγράφονται τα παρακάτω προβλήματα:

* κακή ποιότητα σήματος τηλεφωνίας και internet, όπου οι πάροχοι δεν αναγνωρίζουν την ευθύνη τους

* μη έγκαιρη αποστολή των λογαριασμών

* παραβαση ειδικών όρων της σύμβασης π.χ. ενημέρωση σε συγκεκριμένο ποσοστό κατανάλωσης του πακέτου

* επιβολή “πέναλτυ” σε περιπτώσεις πρόωρης αποχώρησης του καταναλωτή με ευθύνη της εταιρείας π.χ. για κακή παροχή υπηρεσιών

* παραπλανητική προσυμβατική ενημέρωση, από τα πιο συχνά προβλήματα, αφού χωρίς να έχει προηγηθεί η ορθή ενημέρωσή του για τους γενικούς και ειδικούς όρους της σύμβασης, οδηγεί σε μία υπέρμετρη δέσμευση του καταναλωτή, συνηθέστερα για 24 μήνες, και τέλος

* το πρόβλημα της υπερχρέωσης των λογαριασμών των καταναλωτών από πενταψήφια νούμερα, τα οποία “φορτώνουν” με δεκάδες ευρώ τους λογαριασμούς των συνδρομητών εν αγνοία τους.

Η ΕΚΠΟΙΖΩ καλεί:

* την ΕΕΤΤ να επιβάλει την εφαρμογή της νομοθεσίας στις εταιρείες που καταστρατηγούν τα δικαιώματα των καταναλωτών και

* τους καταναλωτές να ενημερώνονται για τα δικαιώματά τους, να καταγγέλουν κάθε παραβίαση που διαπιστώνουν συμπληρώνοντας υπόδειγμα καταγγελίας που έχουμε στην ιστοσελίδα www.ekpizo.gr και να γίνονται μέλη στην ΕΚΠΟΙΖΩ, προκειμένου να μεσολαβούμε για την επίλυση των προβλημάτων τους.

[πηγή]