H Suzuki σταματά τις πωλήσεις του Jimny στην Ευρώπη λόγω ρύπων!

Η Suzuki θα σταματήσει σύντομα να πουλά το δημοφιλές και σκληροτράχηλο Jimny στην ευρωπαϊκή αγορά, με την εταιρεία να έχει ήδη αρχίσει να επικοινωνεί με το δίκτυο των αντιπροσώπων της, ώστε οι τελευταίοι να σταματήσουν να δέχονται άμεσα νέες παραγγελίες για το Jimny.

Η κατάργηση του Jimny από την ευρωπαϊκή γκάμα της Suzuki έχει να κάνει αποκλειστικά με την αυστηρή ευρωπαϊκή νομοθεσία για τις εκπομπές CO2, που θα τεθεί σε εφαρμογή το 2021.

Η νομοθεσία της ΕΕ θέτει υποχρεωτικούς στόχους μείωσης των εκπομπών ρύπων για τα καινούργια αυτοκίνητα, και από 1/1/2021 ο στόλος κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας θα πρέπει να εκπέμπει κατά μέσο όρο 95 γρ. CO2 ανά χλμ.

Παρόλο που ο κανόνας αυτός θα τεθεί σε ισχύ το επόμενο έτος, έχει ξεκινήσει να εφαρμόζεται ήδη από το τρέχον έτος.

Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, η ιαπωνική εταιρία κατάργησε σταδιακά από το 2018 τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα της, και επί του παρόντος είναι στη διαδικασία λανσαρίσματος ήπιου υβριδικού συστήματος στα Vitara, Swift Sport και S-Cross, με το Vitara να είναι το πρώτο μοντέλο της Suzuki στην Ευρώπη που θα επωφεληθεί από αυτό νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Το Jimny διατίθεται αποκλειστικά με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.5-λίτρων, απόδοσης 102 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται είτε με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με ένα 4-τάχυτο αυτόματο.

Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, και οι εκπομπές ρύπων για το χειροκίνητο σύνολο ανέρχονται σε 154 γρ/χλμ., ενώ για το αυτόματο στα 170 γρ./χλμ.

Η απρόσμενα τεράστια εμπορική επιτυχία του Jimny στην Ευρώπη δεν μπορεί να αντισταθμιστεί με την εισαγωγή των ήπιων υβριδικών εκδόσεων στα Ignis, Swift, Swift Sport, Vitara, και S-Cross, και αυτό θα αναγκάσει την Suzuki να υπερβεί το επιτρεπτό όριο ρύπων, που θα την οδηγήσουν να πληρώσει τσουχτερό πρόστιμο.

Παρόλα αυτά, σύμφωνα με πληροφορίες το Jimny θα επιστρέψει στην ευρωπαϊκή αγορά το 2021, αλλά αυτή τη φορά ως επαγγελματικό όχημα, κατηγορίας N1.

Αυτό σημαίνει ότι η Suzuki θα πουλά το μοντέλο χωρίς πίσω καθίσματα και με μικρές αλλαγές στο εσωτερικό του, αλλά με τον ίδιο 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα.

Τα επαγγελματικό οχήματα της κατηγορίας N1 δεν απαιτείται να τηρούν τους αυστηρούς κανονισμούς των 95 γρ. CO2 ανά χλμ., και πηγές από την Ινδία αναφέρουν ότι το Jimny θα επιστρέψει στην ευρωπαϊκή αγορά ως επιβατικό στο μέλλον, με ένα αναβαθμισμένο κινητήρα, που θα βοηθούσε τη Suzuki να επιτύχει τους στόχους των CO2.

Πηγή:autoblog.gr

Δείτε και αυτά: