Μετά από τρεις αγώνες μετρίων αποτελεσμάτων, ο Νίκο Ρόσμπεργκ πανηγύρισε τη νίκη στο παρθενικό Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν, αύξησε τη διαφορά από τον Λιούις Χάμιλτον στη βαθμολογία και έδειξε έτοιμος για το… restart.
Δεύτερος ο Σεμπάστιαν Φέτελ, τρίτος ο εκπληκτικός και σήμερα Σέρχιο Πέρεζ.
Είχαμε προσπεράσεις, όχι ατυχήματα, παρά μόνο κάποιες εξόδους, όμως οι μάχες αφορούσαν τις πιο πίσω θέσεις.
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ δεν έχασε την πρωτιά, ούτε στην εκκίνηση, ούτε στο πιτ στοπ και έκανε άνετα το… comeback στις νίκες, ύστερα από τρεις αγώνες μετρίων αποτελεσμάτων. Ο Γερμανός δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα και ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου… ανοίγοντας λογαριασμό στο παρθενικό Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν στο Μπακού.
Δεύτερος ήρθε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος δεν μπορούσε σε καμία περίπτωση να πιάσει τον συμπατριώτη του και μπορεί να είναι ικανοποιημένος με το εν λόγω αποτέλεσμα.
Στο πόντιουμ ανέβηκε και ο Σέρχιο Πέρεζ, ο οποίος ήταν εκπληκτικός και σήμερα. Ο Μεξικανός εκκίνησε έβδομος λόγω της ποινής των πέντε θέσεων (αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων), έκανε καλή εκκίνηση, βρέθηκε πέμπτος και εν συνεχεία τέταρτος.
Στο φινάλε προσπαθούσε απλά να διαχειριστεί τη διαφορά με τον Κίμι Ραϊκόνεν, καθώς δέχτηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για πάτημα της γραμμής του πιτ λέιν, η οποία προστέθηκε στο χρόνο. Ωστόσο, ένα τεχνικό πρόβλημα του Iceman έδωσε τη δυνατότητα στον πιλότο της Force India να τον πλησιάσει και να τον περάσει στους τελευταίους γύρους για να «κλειδώσει» τη δεύτερη παρουσία του στο βάθρο στη σεζόν.
Από εκεί και πέρα, πίσω από τον Φινλανδό της Ferrari ήταν ο Λιούις Χάμιλτον, που είχε μερικά… θέματα στο τιμόνι και δεν μπορούσε να κινηθεί στον ρυθμό των υπολοίπων. Ακολούθησαν οι Βαλτέρι Μπότας, Ντάνιελ Ρικιάρντο, Μαξ Φερστάπεν, Νίκο Χούλκενμπεργκ, με τον Φελίπε Μάσα να συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα.
Τέλος, στον πρώτο αγώνα της Formula1 στο Μπακού είχαμε τέσσερις εγκαταλείψεις, των Φερνάντο Αλόνσο, Πασκάλ Βερλάιν, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, Ντανιίλ Κβιάτ, καθώς και ρεκόρ ταχύτητας… ever, με τον Μπότας να πιάνει τα 378 χλμ./ώρα και να ξεπερνάει το ρεκόρ του Χουάν Πάμπλο Μοντόγια, που ήταν στα 372,6 το 2004.
Έτσι, στη βαθμολογία ο Ρόσμπεργκ αύξησε τη διαφορά του από τον Χάμιλτον στους 24 βαθμούς (141 έναντι 117), ενώ ο Φέτελ πήγε στους 96, με τον Ραϊκόνεν να περνάει τέταρτος με 81 μπροστά από τον Ρικιάρντο που έχει 78. Στους κατασκευαστές η Mercedes ξέφυγε στους 258, με τη Ferrari να είναι δεύτερη με 177 και τη Red Bull να ακολουθεί τρίτη στους 140.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Ρόσμπεργκ Mercedes Νικητής
Φέτελ Ferrari +16.696
Πέρεζ Force India +25.241
Ραϊκόνεν Ferrari +33.102
Χάμιλτον Mercedes +56.335
Μπότας Williams +60.886
Ρικιάρντο Red Bull +69.229
Φερστάπεν Red Bull +70.696
Χούλκενμπεργκ Force India +77.708
Μάσα Williams +85.375
Μπάτον McLaren +104.817
Νασρ Sauber +1 γύρο
Γκροζάν Haas +1 γύρο
Μάγκνουσεν Renault +1 γύρο
Πάλμερ Renault +1 γύρο
Γκουτιέρεζ Haas +1 γύρο
Έρικσον Sauber +1 γύρο
Χαριάντο Manor +2 γύροι
Εγκατέλειψαν
Αλόνσο McLaren 42ο γύρο
Βερλάιν Nanor 39ο γύρο
Σάινθ Τζούνιορ Toro Rosso 31ο γύρο
Κβιάτ Toro Rosso 6ο γύρο
Βαθμολογία οδηγών
Ρόσμπεργκ 141
Χάμιλτον 117
Φέτελ 96
Ραϊκόνεν 81
Ρικιάρντο 78
Φερστάπεν 54
Μπότας 52
Πέρεζ 39
Μάσα 38
Κβιάτ 22
Γκροζάν 22
Χούλκενμπεργκ 20
Αλόνσο 18
Σάινθ Τζούνιορ 18
Μάγκνουσεν 6
Μπάτον 5
Φαντόρν 1
Γκουτιέρεζ 0
Πάλμερ 0
Έρικσον 0
Νασρ 0
Βερλάιν 0
Χαριάντο 0
Βαθμολογία κατασκευαστών
Mercedes 258
Ferrari 177
Red Bull 140
Williams 90
Force India 59
Toro Rosso 32
McLaren 24
Haas 22
Renault 6
Sauber 0
Manor 0
πηγη: gazzetta.gr