Ένα μωβ χνουδωτό πλάσμα, έχοντας μόλις σπάσει το κέλυφος του αυγού του, τρέχει κουνώντας τα φτερά του.
Κάνει μωρουδίστικους ήχους, ρεύεται και γελάει. Είναι το Hatchimal, το πιο περιζήτητο παιχνίδι της φετινής εορταστικής σεζόν στις ΗΠΑ.
Είναι μερικές χρονιές που κυκλοφορεί ένα παιχνίδι τόσο δημοφιλές, που σχηματίζονται λίστες αναμονής, ο κόσμος σπρώχνεται ή παίζει ξύλο στα καταστήματα και κάποιοι το πωλούν στο eBay στην δεκαπλάσια – και βάλε – τιμή.
Στα τέλη της δεκαετίας του ’90 ήταν το Tickle Me Elmo. Πιο πρόσφατα, τα Zhu Zhu Pets. Τώρα είναι το Hatchimal, που διατίθεται προς 60 δολάρια – σίγουρα όχι το φθηνότερο παιχνίδι που μπορεί να αγοράσει κανείς.
Χάρη στην τρέλα για το Hatchimal η εταιρεία Spin Master προσέθεσε μία αναπάντεχη επιτυχία στο ιστορικό της, που περιλαμβάνει blockbuster παιχνίδια όπως τα Etch-a-Sketch και Build-a-Bear Workshop.
Τα καταστήματα έχουν ανοίξει λίστες αναμονής. Η ιστοσελίδα της εταιρείας προτείνουν στους ενδιαφερόμενους να κλείσουν από τώρα ένα για τον Γενάρη. Blogs ανταλλάσσουν πληροφορίες για καταστήματα όπου μπορεί να έχει ξεμείνει ένα ξεχασμένο Hatchimal.
«Η ζήτηση έχει ξεπεράσει πολύ τις προσδοκίες, τις δικές μας των εμπόρων», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Spin Master, Ronnen Harary. «Τον περασμένο μήνα τα Hatchimal ήταν το παιχνίδι που πουλούσε περισσότερο, ανεξαρτήτως κατηγορίας, τόσο στο Amazon όσο και στο Walmart».
Το κλειδί στην επιτυχία του παιχνιδιού είναι το… αυγό που σπάει.
Αν παίξει κανείς με το κλειστό αυγό, το Hatchimal που είναι μέσα του θα αντιδράσει, θα κάνει θορύβους και θα αρχίσει να το σπάει λίγο λίγο με το ράμφος του.
Αν το αφήσει κάτω, η κούκλα θα ηρεμήσει. Η διαδικασία του σπασίματος του αυγού είναι που ενθουσιάζει τα παιδιά.
Περιλαμβάνει τρεις διακριτές φάσεις μέχρι το αυγό να διαλυθεί εντελώς και η κούκλα να απελευθερωθεί.
Μετά το σπάσιμο του αυγού τα παιδιά εξακολουθούν να παίζουν με την κούκλα ως virtual κατοικίδιο, αλλά σαφώς με μειωμένο ενδιαφέρον.
Η έμπνευση για τη δημιουργία του παιχνιδιού ήρθε εν μέρει από τα βίντεο «ξεπακεταρίσματος» (unboxing) που κάνουν θραύση στο YouTube.
Αν γράψετε unboxing στην αναζήτηση θα σας έρθουν περισσότερα από 52 εκατ. αποτελέσματα με ανθρώπους που ανοίγουν συσκευασίες και απλώνουν τα περιεχόμενά τους μπροστά στην κάμερα.
«Δεν θα ήταν τέλειο αν αντί να ανοίξεις εσύ το παιχνίδι, να ανοίγει εκείνο μόνο του σιγά σιγά; Έτσι προέκυψε η ιδέα του αυγού», εξηγεί ο αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της εταιρείας, James Martin.
Η αυξημένη ζήτηση ανάγκασε την εταιρεία να παραγγείλει περισσότερα Hatchimals από τα εργοστάσιά της στην Ασία και να τα μεταφέρει στις ΗΠΑ με αεροπλάνα αντί για πλοία, προκειμένου να προλάβει τις αγορές των γιορτών.
Και είδη ετοιμάζει νέες κούκλες και αυγά για το 2017. «Θα έχουμε 12 μήνες Hatchmania», υποστηρίζει ο Martin.
πηγη:insider