Ο γύρος του κόσμου σε «ιπτάμενη κρουαζιέρα»

Ποια είναι τα σημαντικότερα μέρη του κόσμου που μπορεί να δει κανείς σε 29 ημέρες;

Το καλό νέο είναι ότι εύκολα μπορεί κανείς να το ανακαλύψει αυτό αρκεί να δώσει 159.000 δολάρια  για να το κάνει με ιδιωτικό τζετ.

Τουλάχιστον αυτό είναι εκείνο το οποίο προτείνει ο Έντυ Ροντρίγκεζ, διευθύνων σύμβουλος της Crystal Cruises μέσω του προγράμματος που θα λανσάρει προσεχώς η εταιρεία.

Πρόκειται για το πρόγραμμα AirCruises το οποίο θα κάνει το γύρο του κόσμου μέσω του AirCruises και του προγράμματος «Around the World: Iconic Sights», ένας γύρος ο οποίος θα περιλαμβάνει στάσεις σε δημοφιλείς προορισμούς όπως είναι το Νησί του Πάσχα, το Ουλουρού (γνωστό και ως Άγερς Ροκ), την Τζαϊπούρ, τους Καταρράκτες της Βικτωρίας, την Πράγα, την Λάσα και όλα αυτά μεταξύ 21 Οκτωβρίου και 18 Νοεμβρίου.

Ωστόσο, η εταιρεία Crystal δεν είναι μόνη της. Πολυτελή ξενοδοχεία από τον όμιλο Peninsula μέχρι ξενοδοχεία στο Ομάν και καταλύματα της αλυσίδας Four Seasons λαμβάνουν μέρος στο εγχείρημα.

Η τελευταία δραστηριότητα αυτού του είδους περιλαμβάνει ένα γευστικό ταξίδι αξίας 135.000 δολαρίων το οποίο περιλαμβάνει πέρασμα και από την Ευρώπη και από την Ασία.

Έτσι υπάρχει και η δυνατότητα σαφάρι, δραστηριότητα στην οποία χρησιμοποιείται ιδιωτικό τζετ για τη μετάβαση από τον ένα προορισμό στον άλλον καθώς διαφορετικά θα ήταν δύσκολη η σύνδεση μεταξύ τέτοιων περιοχών όπως είναι για παράδειγμα η σύνδεση της Κένυα με την Μποτσουάνα.

Η τιμή για το σαφάρι κυμαίνεται από 75.000 έως 116.500 δολάρια ανά άτομο.

Ακόμη πιο «προχωρημένες» προτάσεις προσφέρουν operators όπως οι Abercrombie & Kent και η National Geographic που προσφέρουν διακοπές με exclusive ιδιωτικά τζετ.  Και η λίστα όλο και μεγαλώνει…

Ένας νέος κόσμος ανοίγεται

Η ζήτηση για ταξίδι με ιδιωτικό τζετ έχει αυξηθεί τουλάχιστον τέσσερις ή πέντε φορές τα τελευταία χρόνια όπως εξηγεί ο Μάικλ Χόλτζ, από την εταιρεία SmartFlyer ο οποίος είναι ειδικός στα αεροπορικά ταξίδια.

«Όμως μέχρι πριν από δύο χρόνια μόνο μία ή δύο εταιρείες προσέφεραν ταξίδια με ιδιωτικό τζετ και καμία από αυτές δεν τα προωθούσε σε μεγάλη κλίμακα», σημειώνει.

Από την άλλη, για ποιο λόγο να τα διαφημίσει κανείς; Εφόσον αυτά δεν απευθύνονται στο ευρύ κοινό καθώς δεν μπορεί να διαθέσει αυτά τα χρήματα, δεν υπάρχει λόγος να διαφημιστούν.

Παρ’ όλα αυτά, αυτή η λογική έχει αρχίσει να αλλάζει. Μικρές τουριστικές επιχειρήσεις έχουν ενταχθεί στη βιομηχανία των ιδιωτικών τζετ και στοχεύουν σε μια ευρεία πελατειακή βάση.

Το ίδιο κάνουν και οι πολυτελείς αλυσίδες ξενοδοχείων οι οποίες θέλουν να συνδέσουν την εταιρική τους εικόνα με ένα ακριβό προϊόν όπως είναι τα ταξίδια με ιδιωτικό τζετ και να εισέλθουν σε μια νέα «πολλά υποσχόμενη» αγορά.

Ηγετική θέση σε αυτό τον τομέα έχει η Four Seasons. «Ξεκινήσαμε να προσφέρουμε ταξίδια με ιδιωτικά τζετ στο εξωτερικό», αναφέρει ο πρόεδρος Άλεν Σμιθ.

«Η ανταπόκριση ήτα πολύ θετική αλλά αυτό που έλειπε στους καταναλωτές ήταν μια καθαυτού εμπειρία «Four Seasons» αναφέρει. Έτσι δημιουργήθηκε ένα επώνυμο προϊόν με τη χρήση Boeing 757, 52 θέσεων το 2015 και αφορούσε σε ένα ταξίδι εννέα στάσεων το οποίο κόστιζε 119.000 δολάρια.

«Αυτό ήταν το πρώτο προϊόν αυτού του είδους στην τουριστική βιομηχανία το οποίο έγινε δεκτό με μεγάλο ενθουσιασμό. Κάθε χρόνο ξεπουλούσαμε», αναφέρει.

 Πάρτυ στους αιθέρες

Συχνά κατά τις πτήσεις αυτές κλείνονται μεγάλες επαγγελματικές συμφωνίες. Σύμφωνα με τον Robert Τσανγκ του ομίλου Penisnula «ο κόσμος θέλει να συναθροίζεται και να ταξιδεύει με άτομα που έχουν τα ίδια γούστα με αυτόν. Μην σας εκπλήξει αν δείτε να κλείνονται μεγάλες συμφωνίες στους αιθέρες», σημειώνει.

Μέρος του πτητικού προγράμματος αποτελούν και τα πάρτυ και τα γκαλά που διοργανώνουν ιδιοκτήτες γκαλερί, σχεδιαστές, γνωστοί σεφ κλπ.

Η τιμή δεν αποτελεί πρόβλημα

Καμία από αυτές τις εταιρείες δεν έχει πρόβλημα να πουλήσει αυτά τα ταξιδιωτικά πακέτα όσο ακριβά και να είναι. Η Four Seasons έχει λίστα αναμονής για τα ταξίδια που γίνονται τους τελευταίους μήνες του 2017, τα οποία όπως σημειώνει ο Σμιθ έχουν σημειώσει ρεκόρ πωλήσεων.

Ο Ρόναλντ Φάσελ από την εταιρεία Aman αναφέρει ότι σκέφτεται να επεκτείνει το πρόγραμμα καθώς αυτά τα ταξίδια σημειώνουν πάντα μεγάλη επιτυχία και πωλούνται πολύ γρήγορα. Το ίδιο σημειώνει και ο Ροντρίγκεζ από την Crystal.

Ποιοι συμμετέχουν σε αυτά τα ταξίδια

Ο Jack Ezon από την Ovation Travel σημειώνει ότι πρόκειται για μεγαλύτερα σε ηλικία άτομα ή το κοινό που πάει κρουαζιέρα. Ο Χολτζ συμπληρώνει ότι η λίστα διευρύνεται με επιχειρηματίες που μόλις πούλησαν την startup τους, νεαρά ζευγάρια ή συνταξιούχους με οικονομική επιφάνεια.

πηγη:insider.gr

Δείτε και αυτά: