F1: Η Mercedes W08 χρειάζεται «δίαιτα»!

Advertisement

Η ήττα της Mercedes στην πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula 1 του 2017 έφερε προβληματισμό.

Έφταιγε η στρατηγική; Σε ένα μεγάλο βαθμό ναι.

Το γεγονός πως κανείς δεν μπορούσε να ξέρει με σιγουριά τα όρια αντοχής των νέων ελαστικών; Ας πούμε και εδώ ναι.

Όμως στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε λεπτομέρεια μετράει – όσο μικρή κι αν είναι!

Advertisement

Όπως για παράδειγμα το βάρος της W08 EQ Power+ που όπως αποκάλυψε στο AMuS ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Toto Wolff, είναι πιο ψηλά από το νέο ελάχιστο όριο των 728 κιλών.

«Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες αλλά είναι σίγουρα ένας τομέας στον οποίο μπορούμε να βελτιωθούμε. Με τους νέους κανονισμούς και τα νέα μεγέθη των μονοθεσίων, πρέπει να έχεις ισορροπία ανάμεσα στις νέες απαιτήσεις από τα εξαρτήματα αλλά και το βάρος τους. Αυτή είναι μία άσκηση εν εξελίξει για εμάς», είπε ο Αυστριακός.

Η αύξηση του βάρους είναι εύλογη καθώς όχι μόνο έχουμε μεγαλύτερο πλάτος και μεταξόνιο μονοθεσίου αλλά και μεγαλύτερες αεροτομές, μεγαλύτερα ελαστικά και λόγω των υψηλότερων ταχυτήτων άρα και των αυξημένων πλευρικών πιέσεων, πολλά μέρη του μονοθεσίου έπρεπε να είναι πιο ανθεκτικά.

Advertisement

Όμως το έξτρα βάρος δεν σημαίνει απλά επιβάρυνση στους χρόνους.

Η συνήθης τακτική των ομάδων είναι να έχουν μονοθέσια βάρους κάτω του ελάχιστου ορίου ώστε τα περισσευούμενα κιλά να τα προσθέτουν ως έρμα, σε όποιο σημείο του μονοθεσίου κρίνεται απαραίτητο για τη βέλτιστη δυνατή ισορροπία του!

πηγη:sport24.gr

Advertisements

Δείτε και αυτά:

Advertisement