Η Michelin λέει να μην αλλάζεις τα ελαστικά πριν την ώρα τους

Advertisement

Η νομοθεσία, για την υποχρεωτική αλλαγή ελαστικών, αναφέρει ότι αυτά πρέπει να αλλάζονται, όταν το βάθος των αυλακώσεων είναι μέχρι 1,6 χλστ.

Παρόλα αυτά, αρκετοί ειδικοί συμβουλεύουν η αλλαγή να γίνεται όταν το “τακούνι” είναι μικρότερο από 3 χλστ.

Και αυτό καθώς πιστεύεται ότι τα ελαστικά έχουν καλύτερη πρόσφυση με όσο το μεγαλύτερο βάθος πέλματος.

Advertisement

Και έρχεται τώρα η Michelin να μας ενημερώσει ότι το τελευταίο είναι λάθος, με την αλλαγή ελαστικών πριν την ώρα να είναι άσκοπη.

Επίσης, ο κορυφαίος κατασκευαστής ελαστικών στον κόσμο, σε μια ασυνήθιστη κίνηση έρχεται αντιμέτωπη με όσους πιστεύουν ότι τα ελαστικά γίνονται λιγότερο αποδοτικά όσο φθείρονται, εξηγώντας ότι η εξαιρετική ποιότητα των ελαστικών της συμπεριφέρονται καλύτερα με βάθος αυλακώσεων 1,6 χλστ., απ’ ότι τα καινούρια ελαστικά low-budget εταιριών.

Η γαλλική εταιρία αναφέρει, επίσης, ότι τα ελαστικά της γίνονται πιο αποδοτικά ως προς την οικονομία καυσίμου, όσο αυτά φθείρονται από καινούρια, καθώς μειώνεται η αντίσταση κύλισης, πράγμα που σημαίνει ότι θα έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση αν αλλάζεις νωρίς τα ελαστικά.

Advertisement

Χαρακτηριστικά δίνοντας κάποια νούμερα στην δημοσιότητα, αναφέρει ότι αν όλοι στην Ευρωπαϊκή Ένωση άλλαξαν τα ελαστικά τους στα 3 χλστ., και όχι στα 1,6 χλστ., θα ξόδευαν €6,9 δισ. ετησίως σε άσκοπη αγορά ελαστικών, και πρόσθετη κατανάλωση καυσίμων.

Ενώ, προσθέτει ότι μια τέτοια κίνηση οδηγεί σε ετήσια χρήση στην Ευρώπη 128 εκατομμυρίων ελαστικών, η οποία προκαλεί 9 εκατομμύρια επιπλέον τόνους εκπομπών CO2 κάθε χρόνο.

πηγη:autoblog.gr

Advertisements

Δείτε και αυτά:

Advertisement