H Porsche Mission-E, που παρουσιάστηκε το 2015 ως πρωτότυπη στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, είναι μια τετράθυρη και τετραθέσια εκδοχή σπορ σεντάν του μέλλοντος.
Όχι του απώτερου αλλά του πολύ κοντινού, όπως επιβεβαιώνει η ίδια η Porsche.
Το αυτοκίνητο παραγωγής, δεν θα είναι απόλυτα πιστό στο εντυπωσιακό πρωτότυπο, λίγα πράγματα όμως θα αλλάξουν, σύμφωνα με το αφεντικό της Porsche, τον Όλιβερ Μπλουμ:
«Η σχεδίαση του αυτοκινήτου έχει προχωρήσει. Θα είναι σχεδόν ταυτόσημη με του πρωτότυπου που παρουσιάσαμε το 2015. Απλά θα διαφέρει στα σημεία».
Αυτό είναι ιδιαίτερα ελπιδοφόρο, καθώς το Mission-E είχε πάρει διθυραμβικές κριτικές για την αισθητική του τόσο από το κοινό, όσο και από τους δημοσιογράφους αυτοκινήτου.
Πρόκειται για ένα μεγάλο μεν αλλά οπτικά συμπαγές σχήμα, με σπορ χαρακτήρα και πολύ έντονη προσωπικότητα.
Παρότι στην κατηγορία αυτή η Porsche έχει ήδη την Panamera, το ηλεκτρικό Mission-E θα είναι ελαφρά μικρότερο και πιο σπορ, ενώ εξαιρετικό ενδιαφέρον έχουν και τα τεχνικά του στοιχεία.
Οι ηλεκτρικοί κινητήρες που παρέχουν κίνηση σε όλους τους τροχούς θα έχουν ισχύ περίπου 600 ίππους, με αποτέλεσμα η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί μόλις 3,5 δλ.
Η τελική ταχύτητα θα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα, ώστε να μην αδειάζουν εν ριπή οφθαλμού οι συσσωρευτές.
Η αυτονομία του Mission-E θα είναι περίπου 500 χιλιόμετρα, ενώ θα μπορεί να φορτίζει, σε ειδικά σημεία με ισχυρούς φορτιστές 350kW, σε μόλις ένα τέταρτο της ώρας στο 80% της χωρητικότητας των συσσωρευτών του, ανακτώντας 400 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Σύμφωνα με τον Όλιβερ Μπλουμ, το Mission-E θα αποκτήσει σε βάθος χρόνου διάφορες εκδόσεις ισχύος και αυτονομίας, ενώ η τιμή του θα ξεκινάει περίπου από τις 80.000€ στη Γερμανία, όταν θα είναι έτοιμο για παραγωγή.
insider.gr