Ανάκληση 1.181 Mazda στην Ελλάδα

H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία Mazda Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Mazda με εμπορική ονομασία μοντέλων CX-5, CX-3, Mazda3 Hatchback, Mazda5, Mazda6 Hatchback και Mazda6 Wagon.

Η ανάκληση αφορά σε 1181 οχήματα στην ελληνική αγορά, με ημερομηνίες παραγωγής:

•CX-5: από 17 Νοεμβρίου 2011 έως 26 Δεκεμβρίου 2015

•CX-3: από 10 Φεβρουαρίου 2015 έως 26 Δεκεμβρίου 2015

•Mazda3 Hatchback: από 17 ∆εκεµβρίου 2008 έως 10 Αυγούστου 2013

•Mazda5: από 16 Ιουνίου 2010 έως 1 Απριλίου 2015

•Mazda6 Hatchback: από 2 Οκτωβρίου 2007 έως 31 Αυγούστου 2012

•Mazda6 Wagon: από 4 ∆εκεµβρίου 2007 έως 25 ∆εκεµβρίου 2015

Η αντισκωριακή επεξεργασία στην βάση του μπράτσου του αμορτισέρ στερέωσης της πίσω πόρτας στα συγκεκριµένα αυτοκίνητα, μπορεί να μην είναι επαρκής.

Έτσι εάν συμβεί εισροή αλατισμένου νερού σε αυτό το σημείο μπορεί να προκαλέσει σκουριά στο μπράτσο του αμορτισέρ το οποίο μπορεί να σπάσει ξαφνικά και η πόρτα να κλείσει απότομα.

Τα σπασμένα εξαρτήματα θα μπορούσαν να τραυματίσουν κάποιους ανθρώπους γύρω από το αυτοκίνητο.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήµατος, που να σχετίζεται με το ανωτέρω θέμα.

Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Mazda σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει o σχετικός έλεγχος και αντικατάσταση των αμορτισέρ στερέωσης της πίσω πόρτας, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά µε το ∆ίκτυο εξουσιοδοτηµένων επισκευαστών της Mazda, το οποίο αναφέρεται στην ιστοσελίδα www.mazda-gr.com.

Δείτε και αυτά: