Η Amazon θα λανσάρει δικά της αθλητικά είδη

Η Amazon.com είναι ήδη σε επαφές με προμηθευτές για να πραγματοποιήσει την είσοδό της στην αγορά των αθλητικών ειδών.

Τις πληροφορίες έδωσαν στο Bloomberg άνθρωποι πίσω από τις συμφωνίες, που επιθυμούν να παραμείνουν ανώνυμοι καθώς η εταιρεία δεν έχει προβεί σε επίσημες ανακοινώσεις.

Σύμφωνα με τις πηγές του Bloomberg, η ταϊβανέζικη Makalot Industrial, που παράγει ρούχα για εταιρείες όπως η Gap, η Uniqlo και η Kohl έχει ξεκινήσει να σχεδιάζει ρούχα για την Amazon. Ενώ η Eclat Textile, μια άλλη εταιρεία μεταποίησης στην Ταϊβάν, επίσης συμμετέχει στην προσπάθεια.

Το πρότζεκτ της Amazon είναι καινούριο και μέχρι στιγμής δεν έχουν υπογραφεί μακροπρόθεσμα συμβόλαια.

Οι προμηθευτές παράγουν μικρές ποσότητες προϊόντων για τον γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου στο πλαίσιο δοκιμών.

Η Amazon έχει και στο παρελθόν ασχοληθεί με δικής της παραγωγής μόδα, με ρούχα γραφείου, σακάκια και φορέματα.

Σειρές που κυκλοφόρησαν με ονόματα όπως Goodthreads και Paris Sunday. Αλλά η είσοδος στην αγορά αθλητικών ειδών θα εντείνει ακόμη περισσότερο τον ανταγωνισμό ανάμεσα σε μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο.

Η συνεργασία με την Eclat έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς η ταϊβανέζικη εταιρεία παρασκευάζει ρούχα για τη Nike, την Under Armour και τη Lululemon Athletica, και ειδικεύεται σε εξοπλισμό υψηλών επιδόσεων.

Μόλις έγινε γνωστό το ρεπορτάζ του Bloomberg την περασμένη Παρασκευή οι μετοχές της Lululemon έπεσαν μέχρι και 4,9% στα 57,55 δολάρια.

Η Under Armour έπεσε μέχρι 2,8% ενώ οι μετοχές της Nike έπεσαν αλλά πρόλαβαν να ανακάμψουν μέχρι το κλείσιμο, φτάνοντας τα 50,98 δολάρια με άνοδο 0,3%.

Η είσοδος της Amazon στο χώρο είναι ένα ακόμη κακό νέο για τις εταιρείες αθλητικών ειδών που παλεύουν με τον ανταγωνισμό και τις εκπτώσεις.

Προ ημερών η Nike έκανε για πρώτη φορά εκπτώσεις που έφτασαν το 40% στο ιντερνετικό της κατάστημα ενώ χρησιμοποίησε μέχρι και τα κουπόνια της Groupon.

Η Under Armour τον περασμένο Αύγουστο χαμήλωσε τις ετήσιες προβλέψεις πωλήσεων ενώ η Lululemon θα αναζητήσει κέρδη σε αγορές εκτός Βορείου Αμερικής.

Ένας βασικός λόγος για τον οποίο η Amazon δημιουργεί δικά της brands είναι για να καλύψει τα κενά στα αποθέματά της.

Αν π.χ. οι πελάτες αναζητούν έναν συγκεκριμένο τύπο παπουτσιού και δεν ικανοποιούνται με αυτό που βλέπουν από τις διαθέσιμες μάρκες, η εταιρεία θέλει να μπορεί να τους δώσει επιπλέον επιλογές.

Συχνά εκείνοι δεν καταλαβαίνουν ότι πίσω από μάρκες όπως οι Scout + Ro και North Eleven κρύβεται η Amazon.

Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία στέλνει μήνυμα σε brands που διστάζουν να διαθέσουν ολόκληρη τη γκάμα προϊόντων τους μέσω Amazon: Αν οι πελάτες δεν μπορούν να βρουν τα προϊόντα σας στην ιστοσελίδα, η Amazon θα τα υποκαταστήσει με δικά της και θα γίνει ανταγωνιστής σας.

Πηγή:insider.gr

Δείτε και αυτά: