Νέα ψηφιακά σχέδια ετοιμάζει η Formula 1 για το 2018

Advertisement

Μέχρι και πριν τη Liberty Media, η Formula 1 ήταν απογοητευτικά πίσω στο ψηφιακό κομμάτι και σε αυτό των social media.

Η στάση των υπεύθυνων ήταν εξαιρετικά αυστηρή, αφού δεν ανέβαζαν σχεδόν τίποτα στο Διαδίκτυο, κατεβάζοντας μάλιστα οποιοδήποτε video είχε να κάνει με τα Grands Prix, κάτι που φυσικά δεν άρεσε στον κόσμο.

Οι Αμερικανοί ήρθαν για να τα αλλάξουν όλα αυτά, παρουσιάζοντας μια πολύ διαφορετική εικόνα από αυτή που είχαμε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια.

Advertisement

Όπως είπε και το αφεντικό του αθλήματος, Chase Carey, ακόμα είναι πολύ νωρίς για να εφαρμόσουν τις αλλαγές που θέλουν, όμως ο Ross Brawn κάνει λόγο για ένα νέο ψηφιακό και social πρόσωπο της Formula 1, το οποίο μάλιστα θα ξεκινήσει να εμφανίζεται την επόμενη σεζόν.

«Νομίζω ότι η Formula 1 είναι σχεδόν μία start-up εταιρεία, επειδή έχουν γίνει τόσα λίγα στο ψηφιακό και social κομμάτι, και τον τρόπο που παρουσιαζόταν το περιεχόμενο της Formula 1, γι’ αυτό και πραγματικά ήταν ένα νέο ξεκίνημα.

Αυτό είναι καλό και κακό. Είναι καλό επειδή έχουμε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε αυτό που θέλουμε για το μέλλον, και κακό επειδή δεν υπάρχει τίποτα πάνω στο οποίο θα χτίσουμε. Αλλά, υπάρχουν μερικά συναρπαστικά πράγματα που θα αρχίσει να βλέπει ο κόσμος από την επόμενη χρονιά, από το πώς παρουσιάζεται η πληροφορία.»

Advertisement

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Formula 1 για το αγωνιστικό κομμάτι δηλώνει πως ο κόσμος θα πρέπει να αποκτήσει πρόσβαση σε όλες αυτές τις πληροφορίες που υπάρχουν στο άθλημα, και τώρα αναζητούν τον τρόπο με τον οποίο θα παρουσιαστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στους οπαδούς.

«Η Formula 1 έχει τόσο πολύ περιεχόμενο, τόσες πολλές πληροφορίες, που μπορούμε να τις στρώσουμε με οποιονδήποτε τρόπο θέλουν οι οπαδοί, και το τι θέλουμε εμείς για τον οπαδό: να ξεκινήσει να καταλαβαίνει πόσο πλούσιο είναι το περιεχόμενο στη Formula 1.

Εξετάζουμε πώς επικοινωνούμε με τους οπαδούς κατά τη διάρκεια του αγώνα, έτσι τι μπορούμε να κάνουμε για να του δώσουμε αυτές τις επιπλέον πληροφορίες. Υπάρχουν μερικές νέες πρωτοβουλίες για την επόμενη σεζόν.

Advertisement

Οι περισσότεροι είναι σε ένα κινητό τηλέφωνο ή σε ένα iPad ή σε μια παρόμοια συσκευή. Αν μπορούμε να προσθέσουμε κάποια επιπλέον πληροφορία, οπότε τα παιδιά στις κερκίδες που βλέπουν ζωντανά τον αγώνα ξέρουν τις στρατηγικές, ξέρουν τι γίνεται με τα ελαστικά, ξέρουν ίσως και βαθύτερες πληροφορίες, έχοντας ήχο από τα μονοθέσια και ακούγοντας τους οδηγούς, τότε θα ήταν ένα μεγάλο βήμα.

Θα πρέπει να εισάγουμε ένα σύστημα για τους οπαδούς. Είναι μια μεγάλη δουλειά, είναι ένα τεράστιο καθήκον και κοιτάμε πώς να το κάνουμε με τον καλύτερο τρόπο.»

Πηγή:autoblog.gr

Advertisements

Δείτε και αυτά:

Advertisement