Τα μπλου τζιν ετοιμάζουν την αντεπίθεσή τους

Από τη Ralph Lauren μέχρι την Calvin Klein, οι μεγαλύτερες μάρκες ρούχων στις ΗΠΑ ποντάρουν στην αντεπίθεση των μπλου τζιν. Το κλασικό ρούχο, που τα τελευταία χρόνια υποχωρεί έναντι των άνετων, ελαστικών παντελονιών και των ρούχων για γιόγκα, δείχνει σημάδια ανάκαμψης.

Πέρυσι οι εισαγωγές τζιν στις ΗΠΑ ξεπεράστηκαν για πρώτη φορά από τις εισαγωγές ελαστικών πλεκτών παντελονιών, ενώ το στυλ των μπλου τζιν έχει παραμείνει στάσιμο την τελευταία δεκαετία πέρα από κάποιες μικροτάσεις διακόσμησης ή επιστροφής στο στυλ των 80s. Ωστόσο η Levi Strauss & Co ανακοίνωσε αύξηση εσόδων 8% για το 2017, χάρη στην ανανέωση των γυναικείων τζιν της. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη αύξηση από το 2011 και μετά.

Την ίδια στιγμή, μάρκες πολυτελείας όπως οι Off White και οι Vetements επαναφέρουν το τζιν στη μόδα πειραματιζόμενες με το στυλ και τη σύνθεση του υφάσματος. Χρησιμοποιούν ελαστίνη και lyocell για να δώσουν στον κόσμο την αίσθηση της άνεσης και της ελαστικότητας που αναζητά σε άλλα ρούχα όπως τα yoga pants.

Η PVH, μητρική των Tommy Hilfiger και Calvin Klein έχει δει «απίστευτη βελτίωση» στις πωλήσεις των τζιν, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Εμάνουελ Τσιρίκο. Απέδωσε την ανάκαμψη στην αναβιώση του στυλ των 90s, και η PVC ποντάρει εκεί τα λεφτά της: τον περασμένο Ιανουάριο επιστράτευσε τις αδελφές Καρντάσιαν σε μια παγκόσμια καμπάνια για τα τζιν και τα εσώρουχα Calvin Klein.

H Ralph Lauren, παρατηρώντας αύξηση 8% στις πωλήσεις των τζιν της τον τελευταίο χρόνο, αποφάσισε να ασχοληθεί περισσότερο μαζί τους. Σύμφωνα με τον CEO Πατρίς Λουβέ, τα τζιν αντιπροσωπεύουν μόλις 2-3% των συνολικών εσόδων της εταιρείας, ποσοστό που πρέπει να γίνει πολύ υψηλότερο.

Η American Eagle Outfitters έκανε ρεκόρ πωλήσεων τζιν το περασμένο φθινόπωρο, προσελκύοντας τους εφήβους σε καταστήματα με τοίχους ολόκληρους καλυμμένους από τζιν εκατοντάδων διαφορετικών σχεδίων και χρωμάτων. Η Madewell χάρη στα τζιν έκανε ρεκόρ πωλήσεων το τελευταίο τρίμηνο σε καταστήματα και online, ενώ και η Gap κατέγραψε σημαντική αύξηση πωλήσεων στα γυναικεία τζιν και αποφάσισε να επενδύσει περισσότερο στον συγκεκριμένο τομέα.

[πηγή]

Δείτε και αυτά: