Το μέλλον του κρασιού μέσα από πέντε προβλέψεις των ειδικών

Advertisement

Οι μελλοντικοί λάτρεις του κρασιού μπορεί να πίνουν το περιεχόμενο καθώς… τρώνε τα μπουκάλια, αφού λάβουν την τελευταία τους παραγγελία μέσω drone, προτείνει μια έκθεση σχετικά με το μέλλον της παραγγελίας και της κατανάλωσης κρασιού, που δημοσιεύθηκε από την Armit Wines σε συνεργασία με έναν food futurologist. Οι ειδικοί του krasiagr.com μας ενημερώνουν.

Η εταιρία εμπορίας κρασιού Armit δήλωσε ότι γιορτάζει τα 30α γενέθλιά της κοιτάζοντας το μέλλον, και ανέθεσε στη μελλοντολόγο τροφίμων Dr Morgaine Gaye να εξετάσει πώς θα μπορούσαμε να απολαμβάνουμε το κρασί τις επόμενες τρεις δεκαετίες.

Εδώ είναι μερικά από τα πράγματα που η Gaye προέβλεψε ότι θα φτάσουν στην αγορά ή θα γίνουν πιο συνηθισμένα:

Advertisement

1. Παράδοση με drone

Μετά την εισαγωγή των εφαρμογών που υπόσχονται να παραδίδουν κρασί σε δύο ώρες, η παράδοση θα γίνει ακόμη πιο γρήγορη με την εισαγωγή των drones, σύμφωνα με την έκθεση του Armit. «Η άμεση παράδοση κρασιού μέσω των drones θα γίνει τελικά ο κανόνας, με τους λιανοπωλητές να είναι σε θέση να πωλούν προϊόντα σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες με παράδοση μέσω drone».

Τα drones χρησιμοποιούνται ήδη στους αμπελώνες για την παρακολούθηση τους. Και η Amazon έχει ήδη αρχίσει να εργάζεται στο project «Prime Air», το οποίο αποσκοπεί στη δημιουργία μιας υπηρεσίας drone ικανής να παραδώσει στους πελάτες εντός 30 λεπτών, ανάλογα με την τοποθεσία τους, ορισμένα προϊόντα που ζυγίζουν έως και 2,26 κιλά.

Advertisement

Ο ιστότοπος της Amazon λέει ότι έχει αναπτύξει κέντρα Prime Air σε πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου. «Σε λίγο καιρό, το να βλέπει κανείς τα οχήματα Prime Air θα είναι τόσο φυσιολογικό όσο το να βλέπει τα φορτηγά ταχυδρομείου στο δρόμο», λέει ο λιανοπωλητής.

2. Κρασί χωρίς ετικέτα

Κατά μία έννοια, έχει ήδη ξεκινήσει με την εισαγωγή κωδικών QR σε ετικέτες και, ενισχυμένη προβολή βίντεο μέσω εφαρμογών. «Τα εμπορικά σήματα θα παράγουν μπουκάλια χωρίς ετικέτα τα οποία θα σαρώνονται μέσω smartphones για να μαθαίνουν οι καταναλωτές λεπτομερείς πληροφορίες για το πώς, πότε και πού έγινε», σύμφωνα με την έκθεση Armit.

Η έκθεση προβλέπει επίσης μια ποικιλία από νέα σχήματα, μεγέθη και χρώματα μπουκαλιών στο ράφι, απομακρύνοντας από τα παραδοσιακά στυλ. Η Treasury Wine Estates εγκαινίασε πρόσφατα το «The Forgotten», ένα κόκκινο κρασί με το σήμα «19 Crime» που απευθύνεται σε άνδρες ηλικίας μεταξύ 18 και 34 ετών.

Advertisement

Αυτό περιλαμβάνει μια εφαρμογή για κινητά που ενεργοποιεί μια λειτουργία επαυξημένης πραγματικότητας όταν η κάμερα του τηλεφώνου είναι στραμμένη προς το μπουκάλι.

3. Λιγότερες αλλά καλύτερες συνήθειες

Η μετάβαση στο «πίνουμε λιγότερο αλλά καλύτερα» είναι πιθανό να αυξηθεί, σύμφωνα με τους Armit και Gaye. «Οι Βρετανοί θα πίνουν λιγότερο αλκοόλ, αλλά θα απολαμβάνουν καλύτερα προϊόντα που παράγονται τοπικά.

Advertisement

Επίσης, αντί να πίνουμε μόνο για να χαλαρώσουμε, οι πολιτισμικές συνήθειες κατανάλωσης ποτών θα αλλάξουν από μια food sharing culture, η οποία δίνει μεγαλύτερη έμφαση στη συνεργατική μαγειρική, στην καλλιέργεια τροφίμων και στα κοινά δείπνα».

4. Μηχανήματα αυτόματης πώλησης κρασιού

Η έκθεση προβλέπει ότι το αλκοόλ θα μπορεί να αγοραστεί από μηχανήματα αυτόματης πώλησης, χρησιμοποιώντας τεχνολογία αναγνώρισης ίριδας για να εξακριβωθεί ότι οι αγοραστές είναι νόμιμης ηλικίας! Το μηχάνημα θα καταγράψει ακόμη και προσωπικές προτιμήσεις, για να κάνει συστάσεις για πιθανές μελλοντικές αγορές.

Advertisement

5. Φιάλες κρασιού από ζάχαρη

Σε μια κίνηση προς πιο φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές, θα διερευνηθούν νέες επιλογές συσκευασίας. Οι επιλογές περιλαμβάνουν τα «συμπαγή, μη πλαστικά γυαλιά που κατασκευάζονται από άμυλο καλαμποκιού», ανέφερε η έκθεση.

Μπορούμε ακόμη να δούμε βρώσιμα μπουκάλια, φτιαγμένα από υποκατάστατο ζάχαρης, όπως η ισομαλτιτόλη, σύμφωνα με την έκθεση. Άλλες τάσεις περιλάμβαναν επίσης τη μετάβαση στον «αγγλικό βιοτεχνικό οίνο» και την αύξηση των οίνων φρούτων και των ασυνήθιστων προφίλ γεύσης.

«Το προφίλ του μελλοντικού καταναλωτή κρασιού είναι ότι θα είναι ένας πολύ πιο μορφωμένος καταναλωτής που θέλει ποιοτικά και μοναδικά σημεία διαφοράς τόσο στις γεύσεις των προϊόντων όσο και στις συσκευασίες», δήλωσε η Gaye. «Θα ενδιαφέρονται για την προέλευση και τη λεπτομέρεια της παραγωγής, ασυνήθιστα προφίλ γεύσης και για τις φιλικές προς το περιβάλλον φιάλες».

[πηγή]

Advertisements

Δείτε και αυτά:

Advertisement