Ποια ποτά να επιλέξετε όταν κάνετε δίαιτα. Με ποιο τρόπο γλιτώνετε τις θερμίδες

Τα περισσότερα αλκοολούχα ποτά περιέχουν πολλές θερμίδες και συνήθως είναι απαγορευτικά σε μια υγιεινή διατροφή, στην προσπάθεια κάποιου να χάσει βάρος.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν εναλλακτικοί τρόποι για να απολαύσει κανείς ένα ποτό, χωρίς να πάρει πολλές θερμίδες.

Τα αλκοολούχα ποτά έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες όταν περιέχουν ελάχιστους ή καθόλου υδατάνθρακες.

Η ποσότητα ζάχαρης καθορίζει αν το ποτό έχει υψηλή ή χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Τα περισσότερα ποτά με λίγους υδατάνθρακες είναι ασφαλής επιλογή.

Υπάρχουν τουλάχιστον πέντε αλκοολούχα ποτά, που είναι λιγότερα παχυντικά, αν καταναλώνονται με μέτρο.

Βότκα με σόδα

Αν σας αρέσει η βότκα, αποφύγετε να βάλω κάποιο χυμό και επιλέξτε σόδα. Τα σκέτα ποτά είναι από τις καλύτερες επιλογές, καθώς συνήθως περιέχουν λιγότερες θερμίδες, σε σχέση με την κατανάλωση τους με χυμό.

Το σκέτο αλκοόλ και ιδιαίτερα το ρούμι και η βότκα, έχει τη χαμηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη και θερμίδες.

Βότκα μαρτίνι

Η βότκα μαρτίνι μπορεί να συμπεριληφθεί σε κάθε δίαιτα.  Συνήθως περιλαμβάνει βερμούτ ή τζιν, με μια ελιά ή μια φέτα λεμόνι.

Το τζιν δεν περιέχει υδατάνθρακες, αλλά οι χυμοί και τα αναψυκτικά μπορούν να «εκτοξεύσουν» τις θερμίδες, εξαιτίας της ζάχαρης και των υδατανθράκων που περιέχουν.

Κόκκινο κρασί

Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί είναι από τις ασφαλέστερες και λιγότερο παχυντικές επιλογές. Συγκεκριμένα, ένα ποτήρι πινό νουάρ, περιέχει περίπου 122 θερμίδες και 3,4 γραμμάρια υδατάνθρακες.

Ένα ποτό θεωρείται χαμηλό σε υδατάνθρακες αν περιέχει λιγότερα από 5 γραμμάρια ζάχαρης.

Ρούμι με αναψυκτικό διαίτης

Όταν αντικαθιστάτε το κανονικό αναψυκτικό με τη light μορφή του, γλιτώνετε αρκετές θερμίδες. Το ρούμι με κόλα διαίτης περιέχει μόλις 100 θερμίδες, αποτελώντας την εξαίρεση στον κανόνα των σκουρόχρωμων ποτών. Τα σκουρόχρωμα ποτά συνήθως έχουν περισσότερες θερμίδες, εξαιτίας των αναψυκτικών που περιλαμβάνουν.

Ελαφριά μπύρα

Οι μπύρες περιέχουν αρκετούς υδατάνθρακες και για αυτό δεν αποτελούν διαιτητική επιλογή. Επειδή περιέχει πολλούς υδατάνθρακες, που χωνεύονται γρήγορα, μπορούν να αυξήσουν το βάρος. Μια ελαφριά ξανθιά μπύρα μειώνει σημαντικά την πρόσληψη υδατανθράκων.

Για παράδειγμα, ένα ποτήρι των 250 ml ξανθιάς μπύρας περιέχει περίπου 110 θερμίδες, ενώ ένα ποτήρι μαύρης μπύρας περίπου 160 θερμίδες.

Οι μπύρες χωρίς αλκοόλ περιέχουν μόνο 40 θερμίδες, ενώ μια light εκδοχή μπύρας περιέχει 80 θερμίδες ανά ποτήρι.

Ανεξάρτητα από τις θερμίδες που περιέχουν από μόνα τους τα ποτά, αποφύγετε να τρώτε τα πατατάκια που σας συνοδεύουν. Φροντίστε να πίνετε ένα ποτήρι νερό για κάθε ποτήρι αλκοόλ για να παραμένετε ενυδατωμένοι.

[πηγή]

Δείτε και αυτά: