IIHS: Οι τωρινές ζώνες ασφαλείας είναι επικίνδυνες για τους πίσω επιβάτες

Κατά την τελευταία δεκαετία, τα αυτοκίνητα έχουν γίνει ασφαλέστερα αλλά ένας τομέας που χρίζει περαιτέρω βελτίωσης σύμφωνα με το Ασφαλιστικό Ινστιτούτο Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων των ΗΠΑ, το IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) είναι η προστασία των επιβατών των πίσω καθισμάτων.

Μια πρόσφατη έρευνα του οργανισμού έδειξε πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να κάνουν περισσότερα για να προστατεύσουν τους επιβάτες από το θάνατο και τον σοβαρό τραυματισμό σε σοβαρά ατυχήματα.

Ο οργανισμός, αντίστοιχος με το Euro NCAP της Ευρώπης, που χρηματοδοτείται από ασφαλιστικές εταιρείες, μελέτησε 117 ατυχήματα στα οποία οι επιβαίνοντες στο πίσω κάθισμα σκοτώθηκαν ή τραυματίστηκαν σοβαρά.

Σε αυτά τα ατυχήματα, το IIHS λέει ότι 22 τραυματισμοί και 17 από τους 37 θανάτους προκλήθηκαν από θωρακικό τραύμα.

Γι’αυτό ανακοίνωσε πως από φέτος θα ξεκινήσει μια νέα δοκιμή πρόσκρουσης που θα εκτιμά την προστασία που προσφέρει ένα αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης τόσο στους μπροστά όσο και στους πίσω επιβάτες.

Τέλος το IIHS παροτρύνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αναπτύξουν μερικές από τις ίδιες τεχνολογίες ασφάλειας που χρησιμοποιούνται για τους επιβάτες των εμπρός καθισμάτων και για τους πίσω επιβάτες, όπως ζώνες με προεντατήρες, ζώνες με ενσωματωμένους αερόσακους, αλλά και αερόσακους στις πίσω πόρτες και στις πλάτες των μπροστά καθισμάτων.

[autoblog]

Δείτε και αυτά: