To νέο Ηοnda HR-Ve:HEV

Advertisement

Παρουσιάστηκε σήμερα το νέο Ηοnda HR-Ve:HEV το οποίο υιοθετεί προηγμένη υβριδική τεχνολογία με δύο ηλεκτροκινητήρες, πετυχαίνοντας συνδυασμό αποδοτικής λειτουργίας και άμεσης απόκρισης.

Με αυτό το μοντέλο ουσιαστικά επαναπροσδιορίζεται η φιλοσοφία του HR-V, με την Honda να στοχεύει σ’ ένα ελκυστικό μίγμα ξεχωριστής σχεδίασης, εξαιρετικής αποδοτικότητας και βέλτιστης πρακτικότητας. Διαθέτει χαρακτηριστικές γραμμές προσανατολισμένες προς τα εμπρός και λείες επιφάνειες, δίνοντας μια πιο καθαρή και σύγχρονη αισθητική.

Η απόσταση από το έδαφος αυξήθηκε κατά 10 mm, ενώ μειώθηκε το ύψος της οροφής κατά 20 mm συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, με αποτέλεσμα οι σχεδιαστές να πετύχουν ένα αισθητικά άρτιο αποτέλεσμα. Εντοπίζονται επίσης πολλές αεροδυναμικές βελτιώσεις.

Advertisement

Ένα άνοιγμα στον εμπρός προφυλακτήρα υποστηρίζει τη δημιουργία της αερο-κουρτίνας (aircurtain) στους τροχούς, τα σπόιλερ στο πίσω τμήμα των μαρσπιέ και το αεροδυναμικό σχήμα των πίσω φώτων συμβάλλουν στη μείωση των στροβιλισμών, ενώ υποστηρίζονται από τα πίσω πλαϊνά σπόιλερ που εξομαλύνουν τη ροή του αέρα πίσω από το όχημα.

Ως αποτέλεσμα, αυξάνεται η σταθερότητα και μειώνεται η κατανάλωση στις υψηλές ταχύτητες, χωρίς την προσθήκη στοιχείων που υπονομεύουν την απέριττη αισθητική.

Το εσωτερικό είναι ευρύχωρο και χαρούμενο, ενώ υψηλά είναι τα επίπεδα άνεσης και πρακτικότητας. Σε αυτό το μοντέλο αίσθηση προκαλεί το σύστημα Air Diffusion System (Σύστημα Διάχυσης Αέρα) με αεραγωγούς σχήματος L τοποθετημένους στις πάνω γωνίες του ταμπλό. Το νέο σύστημα καταργεί το μειονέκτημα των συμβατικών αεραγωγών, αφού οι επιβάτες νιώθουν συχνά άβολα όταν μια ισχυρή ροή αέρα κατευθύνεται άμεσα προς αυτούς.

Advertisement

Η επόμενη γενιά εμπρός καθισμάτων της Honda σταθεροποιεί καλύτερα το σώμα αποκλειστικά μέσω μαξιλαριών, καταργώντας την προηγούμενη δομή με ελατήρια, κάτι που μειώνει την κόπωση σε μεγάλα ταξίδια και αυξάνει την άνεση σε καθημερινή χρήση.

Ο αποθηκευτικός χώρος στο εσωτερικό του HR-V έχει επίσης βελτιστοποιηθεί, καθώς στο κέντρο της καμπίνας υπάρχει χώρος στην κονσόλα, ενώ προστέθηκαν και άλλοι χώροι εμπρός για μικροαντικείμενα. Για τη φόρτιση συσκευών διατίθενται μια βάση ασύρματης φόρτισης και θύρες USB μπροστά και πίσω.

Η δοκιμασμένη υβριδική τεχνολογία e:HEV προσφέρει μία απολαυστική οδηγική εμπειρία με άμεση απόκριση και εντυπωσιακή κατανάλωση καυσίμου. Αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες συνδεδεμένους με ένα βενζινοκινητήρα i-VTEC 1.5L, ενώ προσφέρει μέγιστη ισχύ 96 kW (131 ίππων) και μέγιστη ροπή 253Nmστις 4.500 σαλ.

Advertisement

Το νέο μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη στο τέλος του έτους.

AMΠΕ

Advertisements

Δείτε και αυτά:

Advertisement