Τζώρτζης Μονογυιός: «Μιλά» το τιμόνι της Ferrari για το δυστύχημα – Νέα δεδομένα στην υπόθεση

Advertisement

Το τιμόνι του supercar του Τζώρτζη Μονογυιού «φωτίζει» τα αίτια της τραγωδίας. Τι έδειξε η πρώτη πραγματογνωμοσύνη.

Το πανελλήνιο έχει σοκαριστεί από τον φρικτό τρόπο με τον οποίον έχασε τη ζωή του ο Τζώρτζης Μονογυιός, ο αδελφός της βουλεύτριας της Νέας Δημοκρατίας Κατερίνας Μονογυιού, στο τροχαίο δυστύχημα που έλαβε χώρα το βράδυ της Πέμπτης (13/1) στη Βούλα.

Οι Αρχές προσπαθούν να φωτίσουν τα αίτια της τραγωδίας η οποία έχει βυθίσει στο πένθος την οικογένεια του εκλιπόντος και έχει κυριολεκτικά παγώσει την κοινή γνώμη, ενώ εξελίξεις αναμένονται και από την πλευρά του γνωστού ποινικολόγου Αλέξη Κούγια, που ήταν ο δικηγόρος του 45χρονου σε αντιδικία που είχε ο θανών με την πρώην σύντροφό του, και ο οποίος ήγειρε ερωτήματα που μέλλει να φανεί εάν σχετίζονται με την υπόθεση της απώλειας του αδικοχαμένου πελάτη του.

Σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, η πρώτη πραγματογνωμοσύνη φέρνει στο «φως» κάποια πρώτα στοιχεία σχετικά με τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος με τη Ferrari, στο οποίο έχασε τη ζωή του ο Τζώρτζης Μονογυιός. Οι ειδικοί που καλούνται να δώσουν απαντήσεις στο ερώτημα του γιατί το μοιραίο supercar βγήκε από την πορεία του και τυλίχθηκε αμέσως μετά την πρόσκρουση στις φλόγες φαίνεται να εκτιμούν πως το τιμόνι του αυτοκινήτου δίνει σημαντικά στοιχεία που ενδεχομένως εξηγούν τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος.

Αποκάλυψη για το συγκλονιστικό δράμα

Το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου έχει πέντε θέσεις λειτουργίας στο δεξί μέρος του τιμονιού που παραπέμπει μάλιστα το τιμόνι της Formula 1. H τέταρτη και πέμπτη θέση αφορά το traction control system, δηλαδή το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, ενώ η πέμπτη σχετίζεται με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, το γνωστό ESP. Τα πρώτα στοιχεία της πραγματογνωμοσύνης υπογραμμίζουν ενδείξεις απενεργοποίησης του συστήματος ευστάθειας (ESP) ή ακόμη και μη γνώσης για την ενεργοποίησής του, λαμβάνοντας υπόψιν ότι ο άτυχος οδηγός το οδηγούσε για πρώτη φορά.

Advertisement

Η μη λειτουργία του ESP είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να υπερστρέψει σε ένα απότομο πάτημα του γκαζιού. Σε κάθε περίπτωση, δεδομένου της σφοδρής πρόσκρουσης και καύσης που είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να γίνει συντρίμμια οι ειδικοί δεν είναι σε θέση να απαντήσουν μετά βεβαιότητας ότι το ESP ήταν όντως απενεργοποιημένο ή δείχνει απενεργοποιημένο επειδή ενδεχομένως μετατοπίστηκε ο διακόπτης μετά το δυστύχημα. Σύμφωνα με την πραγματογνωμοσύνη η φωτιά έχει ξεσπάσει στη δεξαμενή καυσίμου κάτω από το κάθισμα του οδηγού με την σφοδρότητα της σύγκρουσης πιθανόν να προκάλεσε την διαρροή καυσίμου.

Τα ντεπόζιτα καυσίμου στο συγκεκριμένο όχημα βρίσκονται κάτω από τον χώρο αποθήκευσης στο μπροστινό τμήμα της ατράκτου και κάτω από τις θέσεις του οδηγού και του συνοδηγού. Παράλληλα διερευνάται η ποιότητα και τα χαρακτηριστικά των ελαστικών. Όπως έχει γίνει γνωστό το όχημα κινείτο μεταξύ 100 και 120 χιλιομέτρων.

Η συγκεκριμένη ταχύτητα δεν θεωρείται υψηλή για τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος εντούτοις, όπως εξήγησαν ειδικοί, η απενεργοποίηση του ESP σε συνδυασμό με απότομο πάτημα του γκαζιού μπορεί να οδηγήσει σε υπερστροφή και εκτροπή ακόμη και με χαμηλές ταχύτητες.

Πηγή

Advertisements

Δείτε και αυτά:

Advertisement