Euroferry Olympia: Ρυμουλκούν το φλεγόμενο πλοίο – Μάχη να μην βυθιστεί – Φόβοι και για άλλους εγκλωβισμένους

Advertisement

Ρυμουλκείται σε ασφαλέστερο σημείο βόρεια της Κέρκυρας, το πλοίο Euroferry Olympia στο οποίο εξακολουθεί να φλέγεται.

Το φλεγόμενο πλοίο, σύμφωνα με πληροφορίες, μετακινείται προς την Κασσιόπη.

Παράλληλα, οι προσπάθειες κατάσβεσης της φωτιάς που καίει από χθες τα ξημερώματα στο πλοίο συνεχίζονται.

Advertisement

Όπως ανέφερς νωρίτερα ο Λιμενάρχης Κέρκυρας υπήρξε πρόβλεψη μετακίνησης του πλοίου στα ανοιχτά λίγο νοτιότερα προκειμένου να είναι προστατευμένο από τον καιρό που θα βγάλει τις επόμενες ώρες .

Οι δυνάμεις πυρόσβεσης, κατέβαλαν υπεράνθρωπη προσπάθεια προκειμένου να σβήσουν τις εστίες φωτιάς που εξακολουθούν να μαίνονται αλλά και να μειωθούν οι θερμοκρασίες σε φλεγόμενα μέρη του πλοίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, για να υπάρξει νέα επιχείρηση από στελέχη της ΕΜΑΚ και την ειδική ομάδα διάσωσης για τον εντοπισμό των 12 αγνοουμένων, μεταξύ των οποίων και 3 Έλληνες, θα πρέπει να μειωθούν οι καπνοί αλλά και οι θερμοκρασίες που έχουν αναπτυχθεί σε πολλά μέρη του πλοίου και ξεπερνούν αυτή τη στιγμή σε πολλά σημεία τους 500 βαθμούς Κελσίου.

Advertisement

«Η φωτιά ξεκίνησε από φορτηγό στο γκαράζ» – Τι λέει εκπρόσωπος της εταιρείας

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που φτάνουν στα γραφεία της εταιρείας, η φωτιά ξεκίνησε από φορτηγό, το οποίο βρισκόταν στο γκαράζ του πλοίου. Αυτό αποκάλυψε ο εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρείας, μιλώντας στον Alpha, ο οποίος ωστόσο διευκρίνισε πως αυτές είναι οι πρώτες πληροφορίες και πως «για να μπορέσουμε να είμαστε σίγουροι θα πρέπει να γίνει έρευνα για να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια.»

«Εκ μέρους της εταιρείας θα ήθελα να εκφράσω τη θλίψη και την αγωνία γι’ αυτά που έγιναν χθες και αυτά που συμβαίνουν σήμερα και είμαστε πάντα στη διάθεση των Αρχών, για να βοηθήσουμε και να εξακριβωθεί η τύχη των αγνοουμένων. Δεν γνωρίζουμε για την ώρα, γιατί βρίσκονταν οδηγοί μέσα στα αμπάρια του πλοίου» είπε και συνέχισε:

«Εμείς σαν εταιρεία εφαρμόζουμε τον κανονισμό που λέει ότι απαγορεύεται μέσα στα γκαράζ να παραμένουν οδηγοί. Οι επιβάτες δεν ήταν υπεράριθμοι. Θα μπορούσαν να μπουν οι διπλάσιοι σε σχέση με αυτούς που μπήκαν. Όσον αφορά στα γκαράζ, η πληρότητα ήταν μεγαλύτερη, υπήρχαν πολλά φορτηγά αλλά υπήρχε ακόμα κενός χώρος.»

Πηγή

Advertisements

Δείτε και αυτά:

Advertisement