Αυτό είναι το πιο ισχυρό πολυτελές SUV στον κόσμο

Advertisement
Η νέα Aston Martin DBX707 είναι ένα SUV που δεν μοιάζει με κανένα άλλο. Είναι το πολυτελές μοντέλο που ανεβάζει την Aston Martin στην κορυφή της κατηγορίας με έναν μοναδικό συνδυασμό εντυπωσιακών επιδόσεων, υπέρτατης δυναμικής, αδιαμφισβήτητου στυλ και απόλυτης πολυτέλειας. Σχεδιασμένο με άφθονο χαρακτήρα και συναρπαστικές δυνατότητες, το DBX707 είναι το απόλυτο SUV από κάθε άποψη.Το πιο γρήγορο. Το πιο ισχυρό. Ο καλύτερος χειρισμός. Τρεις διακρίσεις για τις οποίες σχεδιάστηκε να διεκδικήσει το DBX707.

Αυθεντικά σπορ χαρακτηριστικά

Έχοντας ως σημείο εκκίνησης την ευρέως αναγνωρισμένη σχεδίαση, τη δυναμική και τον ευχάριστο χαρακτήρα του V8 DBX, το DBX707 βασίζεται έξοχα σε αυτά τα αυθεντικά σπορ χαρακτηριστικά. Κάθε τμήμα του αυτοκινήτου έχει βελτιωθεί για να ενισχύσει τις επιδόσεις, να εντείνει την οδηγική απόλαυση και να ενισχύσει την παρουσία του στο δρόμο.

707 ίπποι

Ξεκινώντας με το σύστημα μετάδοσης κίνησης, η ομάδα μηχανικών της Aston Martin ξεκίνησε να αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες του διπλού υπερτροφοδοτούμενου V8 της DBX 4.0 λίτρων. Ο κινητήρας της DBX707 διαθέτει τώρα στροβιλοσυμπιεστές με ρουλεμάν και προσαρμοσμένη βαθμονόμηση κινητήρα για απελευθέρωση περισσότερης ισχύος και ροπής. Επίσης νέο στο κορυφαίο SUV υψηλών επιδόσεων της Aston Martin είναι ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων. Ικανό να διαχειρίζεται πολύ αυξημένα φορτία ροπής σε σύγκριση με έναν κανονικό αυτόματο μετατροπέα ροπής, αυτό το κιβώτιο υψηλής απόδοσης επιτρέπει στον V8 των 4.0 λίτρων να διαχειριστεί την τεράστια ενέργεια των 707 ίππων και των 90,9 χλγμ. ροπής. Αυξήσεις κατά 157 ίππους και 20,4 χλγμ. σε σχέση με το DBX (V8).

Νέο κιβώτιο

Η υιοθέτηση του νέου κιβωτίου ταχυτήτων φέρνει περαιτέρω οφέλη. Πιο αισθητά πολύ πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων σε σύγκριση με το κιβώτιο ταχυτήτων του μετατροπέα ροπής. Η αίσθηση της αλλαγής είναι πιο άμεση, γεγονός που δίνει στον οδηγό μια αυξημένη αίσθηση ελέγχου και απόκρισης και μια δραματική αλλαγή χαρακτήρα από το DBX (V8). Η ικανότητα εκτόξευσης είναι επίσης βελτιωμένη, γεγονός που συμβάλλει στην ολοκλήρωση της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3΄΄.

Advertisement

Το DBX707 διαθέτει επίσης μια νέα έκδοση του ηλεκτρονικού πίσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (e-diff). Ενισχυμένο για να χειρίζεται τα πλήρη 90.9 χλγμ. ροπής, διαθέτει αναθεωρημένη (μικρότερη) σχέση τελικής μετάδοσης κίνησης 3,27 σε σύγκριση με 3,07 για το DBX V8. Αυτό βοηθά την ικανότητα του DBX707 στο σπριντ μέσω των χαμηλότερων σχέσεων και ενισχύει την απόκριση στην ταχύτητα, διατηρώντας παράλληλα την αποδοτικότητα και τη φινέτσα πλεύσης που προσφέρει το κιβώτιο 9 σχέσεων.

Η κατανομή της ροπής εμπρός προς τα πίσω παραμένει πλήρως αυτόματη, με δυνατότητα αποστολής έως και 100% της ροπής στον πίσω άξονα κατά παραγγελία. Η προσεκτική βαθμονόμηση του e-diff διασφαλίζει ότι η DBX707 έχει την ευελιξία στις στροφές, τη σπορ αίσθηση και τον δυναμικό χαρακτήρα ενός αληθινού σπορ αυτοκινήτου. Αυτό που ενσωματώνει την τεχνολογία πλαισίου και συστήματος μετάδοσης κίνησης για να βρει την πιο γλυκιά ισορροπία χειρισμού και να επιδιώκει να διατηρεί τον βέλτιστο συνδυασμό πρόσφυσης και ευελιξίας ανά πάσα στιγμή,  ανακοίνωσε η μάρκα.

Advertisement

Κεραμικά φρένα

Αναπόσπαστο μέρος της σειράς βελτιώσεων απόδοσης της DBX707 είναι η στάνταρ τοποθέτηση των Carbon Ceramic Brakes. Με διαστάσεις 420 χιλ. εμπρός και 390 χιλ. πίσω, αυτοί οι δίσκοι CCB κρατούνται από δαγκάνες 6 εμβόλων και έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση του βάρους χωρίς ανάρτηση κατά 40,5 κιλα. Η βελτιωμένη ψύξη των φρένων έχει επιτευχθεί με τη λήψη αέρα τόσο από την κύρια εισαγωγή ψύξης όσο και από το δάπεδο, με τακάκια φρένων υψηλής απόδοσης που παρέχουν εξαιρετική συνοχή τριβής σε ένα ευρύ φάσμα θερμοκρασιών.

Η παραγωγή του DBX707 αναμένεται να ξεκινήσει το 1ο τρίμηνο του 2022, με τις πρώτες παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στις αρχές του δεύτερου τριμήνου του 2022.

Πηγή

Advertisements

Δείτε και αυτά:

Advertisement