Αυθεντικά σπορ χαρακτηριστικά
Έχοντας ως σημείο εκκίνησης την ευρέως αναγνωρισμένη σχεδίαση, τη δυναμική και τον ευχάριστο χαρακτήρα του V8 DBX, το DBX707 βασίζεται έξοχα σε αυτά τα αυθεντικά σπορ χαρακτηριστικά. Κάθε τμήμα του αυτοκινήτου έχει βελτιωθεί για να ενισχύσει τις επιδόσεις, να εντείνει την οδηγική απόλαυση και να ενισχύσει την παρουσία του στο δρόμο.
707 ίπποι
Ξεκινώντας με το σύστημα μετάδοσης κίνησης, η ομάδα μηχανικών της Aston Martin ξεκίνησε να αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες του διπλού υπερτροφοδοτούμενου V8 της DBX 4.0 λίτρων. Ο κινητήρας της DBX707 διαθέτει τώρα στροβιλοσυμπιεστές με ρουλεμάν και προσαρμοσμένη βαθμονόμηση κινητήρα για απελευθέρωση περισσότερης ισχύος και ροπής. Επίσης νέο στο κορυφαίο SUV υψηλών επιδόσεων της Aston Martin είναι ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων. Ικανό να διαχειρίζεται πολύ αυξημένα φορτία ροπής σε σύγκριση με έναν κανονικό αυτόματο μετατροπέα ροπής, αυτό το κιβώτιο υψηλής απόδοσης επιτρέπει στον V8 των 4.0 λίτρων να διαχειριστεί την τεράστια ενέργεια των 707 ίππων και των 90,9 χλγμ. ροπής. Αυξήσεις κατά 157 ίππους και 20,4 χλγμ. σε σχέση με το DBX (V8).
Νέο κιβώτιο
Η υιοθέτηση του νέου κιβωτίου ταχυτήτων φέρνει περαιτέρω οφέλη. Πιο αισθητά πολύ πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων σε σύγκριση με το κιβώτιο ταχυτήτων του μετατροπέα ροπής. Η αίσθηση της αλλαγής είναι πιο άμεση, γεγονός που δίνει στον οδηγό μια αυξημένη αίσθηση ελέγχου και απόκρισης και μια δραματική αλλαγή χαρακτήρα από το DBX (V8). Η ικανότητα εκτόξευσης είναι επίσης βελτιωμένη, γεγονός που συμβάλλει στην ολοκλήρωση της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3΄΄.
Το DBX707 διαθέτει επίσης μια νέα έκδοση του ηλεκτρονικού πίσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (e-diff). Ενισχυμένο για να χειρίζεται τα πλήρη 90.9 χλγμ. ροπής, διαθέτει αναθεωρημένη (μικρότερη) σχέση τελικής μετάδοσης κίνησης 3,27 σε σύγκριση με 3,07 για το DBX V8. Αυτό βοηθά την ικανότητα του DBX707 στο σπριντ μέσω των χαμηλότερων σχέσεων και ενισχύει την απόκριση στην ταχύτητα, διατηρώντας παράλληλα την αποδοτικότητα και τη φινέτσα πλεύσης που προσφέρει το κιβώτιο 9 σχέσεων.
Η κατανομή της ροπής εμπρός προς τα πίσω παραμένει πλήρως αυτόματη, με δυνατότητα αποστολής έως και 100% της ροπής στον πίσω άξονα κατά παραγγελία. Η προσεκτική βαθμονόμηση του e-diff διασφαλίζει ότι η DBX707 έχει την ευελιξία στις στροφές, τη σπορ αίσθηση και τον δυναμικό χαρακτήρα ενός αληθινού σπορ αυτοκινήτου. Αυτό που ενσωματώνει την τεχνολογία πλαισίου και συστήματος μετάδοσης κίνησης για να βρει την πιο γλυκιά ισορροπία χειρισμού και να επιδιώκει να διατηρεί τον βέλτιστο συνδυασμό πρόσφυσης και ευελιξίας ανά πάσα στιγμή, ανακοίνωσε η μάρκα.
Κεραμικά φρένα
Η παραγωγή του DBX707 αναμένεται να ξεκινήσει το 1ο τρίμηνο του 2022, με τις πρώτες παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στις αρχές του δεύτερου τριμήνου του 2022.