Η Volkswagen παρουσίασε ένα πρωτότυπο του ID. Buzz στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο του 2017 και τράβηξε όλα τα φώτα της δημοσιότητας. Το σταδιακό πέρασμά του μοντέλου στην παραγωγή, ήταν ένας ευχάριστος μονόδρομος για την εταιρεία.
Πέντε χρόνια μετά και χιλιάδες ώρες εξέλιξης, το ID. Buzz, ένα αυτοκίνητο που φέρνει τα πάνω-κάτω στην ηλεκτροκίνηση, είναι έτοιμο για την παγκόσμια πρεμιέρα του. Η αντίστροφη μέτρηση έχει ήδη ξεκινήσει, με το μοντέλο, το αμιγώς ηλεκτρικό να αποκαλύπτεται την Τετάρτη 9 Μαρτίου.
Τα ID. Buzz που ήδη κυκλοφορούν είναι ελαφρώς καμουφλαρισμένα. Παρ’ όλα αυτά γίνεται αντιληπτό ότι η τελική μορφή του αυτοκινήτου ελάχιστα διαφέρει από το πρωτότυπο του 2017, ενώ εμφανείς είναι και οι ομοιότητες με το θρυλικό T1, το αρχέτυπο Bulli που παρουσιάστηκε σχεδόν 70 χρόνια πριν. Αυτά τα στοιχεία περιλαμβάνουν εξαιρετικά κοντούς πρόβολους, μέγιστη αξιοποίηση του χώρου και την κλασική σχεδιαστική διαίρεση του αμαξώματος σε άνω και κάτω επίπεδο.
Σε μηχανολογικό επίπεδο, η νέα γκάμα μοντέλων βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) του γκρουπ Volkswagen και θα υπάρχουν δύο εκδόσεις. Αυτές θα έχουν μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης χωρητικότητας 82 kWh. Αυτή θα τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW (204 ίπποι), ενσωματωμένο στον πίσω άξονα, στον οποίο και δίνει κίνηση. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145 χλμ./ώρα. Επίσημα στοιχεία για την αυτονομία δεν είναι ακόμη διαθέσιμα, αλλά αναμένεται να ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα.