«Φρένο» στα «έκτακτα» βάζει ο νέος επικεφαλής του CNN, Κρις Λιχτ, ο οποίος ενημέρωσε το προσωπικό του ειδησεογραφικού δικτύου με ένα μήνυμα για τις αλλαγές, λέγοντάς τους το εξής:
«Δεν χρειάζεται να παρουσιάζονται τα πάντα ως «Έκτακτη Επικαιρότητα» (Breaking News)!».
Το σημείωμα του Λιχτ έλεγε χαρακτηριστικά: «Είμαστε αυτοί που λένε την αλήθεια, επικεντρωμένοι στην ενημέρωση, όχι στο να τρομάζουμε τους αναγνώστες μας. Κάτι που έχω ακούσει τόσο εντός όσο και εκτός της εταιρίας, είναι τα παράπονα ότι χρησιμοποιούμε υπερβολικά το «Breaking News». Και συμφωνώ. Έχει γίνει τόσο προσηλωμένο σε κάθε κανάλι και δίκτυο που η απήχησή του έχει χαθεί στο κοινό».
Ο Λιχτ, που ανέλαβε επισήμως καθήκοντα στις 2 Μαΐου, έχει πραγματοποιήσει σειρά συναντήσεων με τους εργαζομένους και έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στο πότε και πώς χρησιμοποιείται το banner «Breaking News», όπως μεταδίδει το CNBC.
Ο επικεφαλής του ιστορικού ειδησεογραφικού δικτύου κατέληξε πως πρέπει να υπάρχουν συγκεκριμένες παράμετροι για τη χρήση της «κόκκινης ετικέτας», η οποία ουσιαστικά ενημερώνει για κάτι έκτακτο, επείγον και σημαντικό.
«Θα πρέπει να προσπαθήσουμε να κάνουμε το «έκτακτο» να έχει κάποιο νόημα. Να δείχνει ότι κάτι μεγάλο συμβαίνει», έγραψε σε εσωτερικό του υπόμνημα, που επικαλείται το CNBC.
Η απόφαση του Λιχτ είναι ενδεικτική της νέας στρατηγικής που στηρίζει για το CNN και ο επικεφαλής της Warner Bros Discovery, Ντέιβιντ Ζάσλαβ, ο οποίος έχει επανειλημμένα πει πως θα πρέπει να δοθεί και πάλι έμφαση στην ποιοτική δημοσιογραφία και όχι στον εντυπωσιασμό.
Ο Λιχτ λέει επίσης ότι το ζήμτημα αυτό είναι κοινό παράπονο μεταξύ των αναγνωστών. «Τους ακούω συνέχεια, όπως ακούω από εκείνους που παραπονιούνται ότι τα μεγάλα δίκτυα συχνά ξεκινούν τις βραδινές εκπομπές ειδήσεων με υπερβολικά δραματική μουσική κλπ.
Για αυτά τα δίκτυα, έχω να πω πω θα έπρεπε να αφήσουν το δράμα και απλώς να δώσουν την είδηση!», τόνισε.
«Ας δούμε αν το CNN θα ξεκινήσει μια τάση, που θα ωθήσει και τα άλλα δίκτυα να πράξουν το ίδιο. Ας το ελπίσουμε», ευχήθηκε.