Διευκρινίσεις για τα προβλήματα που αντιμετώπισαν χιλιάδες πολίτες αναφορικά με τις αιτήσεις για την επιδότηση ρεύματος, Power Pass, έδωσε την Πέμπτη το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σημειώνοντας ότι πλέον η πλατφόρμα λειτουργεί χωρίς κανένα πρόβλημα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου, η συγκεκριμένη δυσλειτουργία αφορά περίπου 2.500 πολίτες σε σύνολο 2.600.000 αιτήσεων για power pass που έχουν ήδη υποβληθεί.
Πρόκειται για συνδρομητές, οι οποίοι υπέβαλαν πρώτα την αίτηση για το power pass και ακολούθως τη φορολογική τους δήλωση, αλλάζοντας στη φορολογική δήλωση τη διεύθυνση κατοικίας τους, και κάνοντας εκ νέου ταυτοποίηση στην πλατφόρμα για το power pass. Σε αυτές τις περιπτώσεις, χρειάστηκε επανυποβολή της αίτησης για το power pass. Σε όλες τις υπόλοιπες, η αίτηση προχώρησε κανονικά.
Προκειμένου το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης να απλοποιήσει ακόμη περισσότερο τη διαδικασία υποβολής της αίτησης για το power pass, προχώρησε σε προσαρμογή του συστήματος, με στόχο να διευκολυνθούν οι πολίτες οι οποίοι αλλάζουν τη διεύθυνση κατοικίας τους στην ΑΑΔΕ μετά την υποβολή της αίτησης για την επιδότηση. Έτσι, για τις υπό εκκαθάριση αιτήσεις, προσωρινά δεν γίνεται ενημέρωση με τα στοιχεία τα οποία οι πολίτες άλλαξαν στη φορολογική δήλωση που κατέθεσαν μετά την υποβολή της αίτησης για την επιδότηση.
Επιπλέον, από το βράδυ της Πέμπτης 30 Ιουνίου, οι πολίτες θα ενημερώνονται στην πλατφόρμα υποβολής της αίτησης για το power pass ότι, εφόσον επιλέξουν να περάσουν οι αλλαγές στα στοιχεία τους, θα χρειαστεί να υποβάλουν εκ νέου την αίτηση για το power pass.
Το υπουργείο υπενθυμίζει ότι από τις 17 Ιουνίου, ημέρα που άνοιξε η πλατφόρμα για την υποβολή, τονίζεται στις οδηγίες προς τους πολίτες ότι η αλλαγή διεύθυνσης πρέπει να γίνει πριν την αίτηση για το power pass, και πραγματοποιείται στην πλατφόρμα https://www1.aade.gr/saadeapps3/powerpass/katoikia