Τραγωδία στα Τέμπη: Τα έγγραφα της πρόσληψης του σταθμάρχη

Advertisement

Το ΦΕΚ της πρόσληψης του μοιραίου σταθμάρχη, ο οποίος παραμένει προφυλακισμένος ως μοναδικός – μέχρι στιγμής υπαίτιος- της τραγωδίας στα Τέμπη, φέρνει στο φως της δημοσιότητας το Newsbomb.gr.

Το ΦΕΚ της πρόσληψης του μοιραίου σταθμάρχη στον ΟΣΕ, φέρνει στο φως το Newsbomb.gr.

Το ΦΕΚ αναφέρει χαρακτηριστικά: «Με την υπ’ αρ.9026588/14.06.2022 απόφαση του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας, που εκδόθηκε, αφού ελήφθησαν υπόψη:

Advertisement

Α. Τα άρθρα 1 έως 7 του ν. 4440/2016 (Β’ 224) και το άρθρο 28 του ν.4305/2014 (Α’ 237)

Β. Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του ΟΣΕ (Β’ 2623/2022)

Γ. Η υπ’αρ. 6647919919/13.04.2022 αίτηση του… που κατατέθηκε στο πλαίσιο του Α’ Κύκλου Κινητικότητας έτους 2022

Advertisement
Δ. Το υπ’ αρ.1/2022 πρακτικό επιλογής του Τριμελούς Οργάνου του άρθρου 7 του ν. 4440/2016.

Ε. Το υπ΄’ αρ.9021803/17.05.2022 έγγραφο προς τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας το υπ’ αρ 6937/25.05.2022 απαντητικό έγγραφο της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, μετατάσσεται ο …., από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας κατηγορίας ΔΕ Διοικητικού στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδας σε κενή Οργανική θέση του Κλάδου Κυκλοφορίας (ειδικότητας ΔΕ Σταθμαρχών) με κωδικό 1645713805».

Το όριο ηλικίας για τους σταθμάρχες είναι βέβαια τα 48 χρόνια, το οποίο ο προφυλακισμένος σταθμάρχης ξεπερνούσε κατά 10 έτη κατά τον χρόνο της μετάταξής του, αυτό όμως δεν… πτόησε τους αρμόδιους. Λίγες μέρες νωρίτερα άλλωστε ο κανονισμός του ΟΣΕ είχε τροποποιηθεί, ώστε το κριτήριο της ηλικίας να εξαιρείται από τα τυπικά προσόντα.

Στο Άρθρο 33 του κανονισμού, αναφέρεται συγκεκριμένα:

«Η μετάταξη επιτρέπεται σε όλους τους κλάδους εφόσον:

Υπάρχει κενή οργανική θέση.

Συντρέχουν οι υπηρεσιακές ανάγκες.

Ο υπό μετάταξη κατέχει τα απαιτούμενα ουσιαστικά και τυπικά προσόντα για τη θέση στην οποία μετατάσσεται, ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.

Advertisement

Υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις και σε δοκιμασία, στις περιπτώσεις που αυτό απαιτείται».

Σε απολογία την Παρασκευή ο προϊστάμενος και οι δύο σταθμάρχες

Σε απολογία καλούνται την Παρασκευή από τον ειδικό εφέτη ανακριτή, ο προϊστάμενος επιθεώρησης και οι δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας στο σταθμό Λάρισας, οι οποίοι ήδη διώκονται ποινικά με βαρύτατες κατηγορίες για την τραγωδία στα Τέμπη.

Κατά πάσα πιθανότητα οι τρεις θα ζητήσουν προθεσμία για να απολογηθούν προκειμένου να ενημερωθούν οι δικηγόροι τους.

Advertisement

Σύμφωνα πληροφορίες της ΕΡΤ, έγινε γνωστό ότι το έγγραφο που είχε σβηστεί με μπλάνκο – ένα θέμα που είχε προκύψει από την απολογία του 59χρονου προφυλακισμένου σταθμάρχη ο οποίος υποστήριξε ότι στο έγγραφο παράδοσης – παραλαβής των βαρδιών είναι σβησμένη μία ώρα – έχει δοθεί στα εγκληματολογικά εργαστήρια για να βρεθεί τι υπάρχει γραμμένο από κάτω.

Μάλιστα ο προφυλακισμένος σταθμάρχης στην απολογία του, υποστήριξε εκ των υστέρων ότι έγινε μία διόρθωση στο έγγραφο παράδοσης και παραλαβής ως προς τις ώρες.

Πρόκειται για την τελευταία σελίδα από το βιβλίο βαρδιών στο σταθμαρχείο της Λάρισας, πριν από τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, όπου ως ώρα αναχώρησης αναφέρεται η 22.30.

Advertisement

Σταθμάρχης Νέων Πόρων: «Προσπαθεί ακόμα να συνέλθει από το σοκ»

Υπενθυμίζεται ότι ο σταθμάρχης Νέων Πόρων μίλησε στην τηλεόραση του Mega για το μοιραίο βράδυ με τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη κατά το οποίο είχε βάρδια.

Η Ελένη, είναι η σταθμάρχης Νέων Πόρων, που είχε βάρδια το μοιραίο βράδυ. Οι Αρχές φαίνεται πως δεν την έχουν καλέσει ακόμα για κατάθεση ενώ η ίδια είναι σοκαρισμένη από την τραγωδία με τη σύγκρουση των τρένων, στο οποίο έχασαν τη ζωή του 57 άνθρωποι.

Από το οικογενειακό περιβάλλον της Ελένης δήλωσαν: «Προσπαθεί ακόμα να συνέλθει από το σοκ και να μη φέρνει στο μυαλό της αυτά τα εφιαλτικά λεπτά που βίωσε. Βρίσκεται σε κατάσταση απόλυτου άγχους και πρέπει να διαχειριστεί την οικογένειά της για να μη μεταφέρει το βαρύ κλίμα στο σπίτι της καθώς είναι μητέρα βρέφους. Ακόμη δεν την έχουν καλέσει να καταθέσει».

Πηγή

Advertisements

Δείτε και αυτά:

Advertisement