Νέα στοιχεία για το φρικτό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη με τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών που οδήγησε στον θάνατο 57 ανθρώπους.
Ένα έγγραφο ντοκουμέντο που έφερε στη δημοσιότητα το MEGA, αποκαλύπτει πως ο σταθμάρχης της Λάρισας και ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας γνώριζαν πως η κίνηση γινόταν σε διπλή γραμμή.
Σύμφωνα με το έγγραφο, στις 28/02/2023 και ώρα 21:48, η αμαξοστοιχία 63, στην οποία οδηγός ήταν ο 59χρονος μηχανοδηγός Γιώργος Κουτσούμπας, που έχασε τη ζωή του στα Τέμπη, αναχωρεί από Νέους Πόρους προς Λάρισα με γραμμή καθόδου. Στις 28/02/2023 και ώρα 21:50, η αμαξοστοιχία 93506 αναχωρεί από Λάρισα προς Νέους Πόρους με γραμμή ανόδου και διάρκεια διαδρομής 22 λεπτά.
Σε κάποια στιγμή οι δύο αμαξοστοιχίες συναντήθηκαν περίπου στο σημείο που έγινε αργότερα η μοιραία σύγκρουση. Αυτό δείχνει ότι και ο μηχανοδηγός του Intercity και ο σταθμάρχης Λάρισας γνώριζαν πως η κίνηση γινόταν σε διπλή γραμμή.
Στις 23:04, η αμαξοστοιχία 62 αναχωρεί από Λάρισα προς Νέους Πόρους και ξεκινά γραμμή ανόδου. Στην διαγώνιο 118 μπαίνει γραμμή καθόδου.
Στις 23:21, γίνεται η μετωπική σύγκρουση με εμπορική.