Η Porsche παρουσίασε την πλήρως ανανεωμένη Cayenne

Advertisement

Η Porsche παρουσίασε την πλήρως ανανεωμένη Cayenne τρίτης γενιάς με εντυπωσιακές αλλαγές στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, το σασί, το design και τον εξοπλισμό, που βελτιώνουν ακόμη περισσότερο όχι μόνο τις επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου, αλλά και την πολυτέλεια και την άνεση κατά την διάρκεια της καθημερινής χρήσης.

Η Porsche υιοθετεί στη νέα Cayenne μια πλήρως ανανεωμένη φιλοσοφία οθόνης και οργάνων ελέγχου. Οι λειτουργίες που χρησιμοποιεί συχνά ο οδηγός βρίσκονται επάνω ή δίπλα ακριβώς στο τιμόνι. Για παράδειγμα, ο μοχλός που βρίσκεται αριστερά πίσω από το τιμόνι διαθέτει πλέον πρόσθετες λειτουργίες χειρισμού των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού. Το χειριστήριο του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων στη νέα Cayenne βρίσκεται πάνω στο ταμπλό απελευθερώνοντας χώρο στην κονσόλα.

Το επανασχεδιασμένο ταμπλό της Cayenne περιλαμβάνει έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,6″ καμπυλόγραμμου σχεδιασμού με αυτόνομο design και επιλογές διαφοροποιημένης προβολής. Παρέχει ενσωματωμένες εφαρμογές όπως το Spotify και το Apple Music για βελτιστοποιημένη συνδεσιμότητα. Μια οθόνη 10,9″ είναι για πρώτη φορά διαθέσιμη στη θέση του συνοδηγού.

Advertisement

Εξωτερικά διαθέτει ιδιαίτερα εκφραστική εμφάνιση. Το νέο μπροστινό μέρος σε συνδυασμό με πιο έντονα τοξωτά φτερά, το νέο πορτμπαγκάζ και τους εντυπωσιακούς προβολείς χαρίζουν όγκο στο μοντέλο. Τα τρισδιάστατα πίσω φώτα, οι λιτές επιφάνειες από κάτω και η νέα ποδιά πίσω με ενσωματωμένη την υποδοχή πινακίδας κυκλοφορίας χαρακτηρίζουν το design του πίσω μέρους.

Οι προβολείς Matrix LED περιλαμβάνονται πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό. Με δύο μονάδες υψηλής ευκρίνειας και περισσότερα από 32.000 pixel ανά προβολέα, η πρωτοποριακή τεχνολογία εστιάζει στις πηγές του δρόμου, προσφέρει άριστο φωτισμό και μπλοκάρει την εκπομπή της δυνατής ακτίνας φωτός προς την αντίθετη πλευρά ώστε να μην τυφλώνει τους άλλους οδηγούς.

Στην Ευρώπη, η νέα Cayenne κάνει το ντεμπούτο της με τρεις διαφορετικές παραλλαγές κινητήρα. Ένας πλήρως ανανεωμένος τετράλιτρος, διπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας V8 αποκλειστικά από την Porsche αντικαθιστά στη νέα Cayenne S τον παλαιότερο κινητήρα V6. Με μέγιστη ισχύ 474 ίππων και ροπή 600 Nm έχει βελτιωθεί κατά 34 ίππους και 50 Nm ροπής σε σχέση με τον προκάτοχό του. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 273 χλμ/ώρα. Η νέα Cayenne έχει και έναν βελτιωμένο τρίλιτρο κινητήρα turbo V6 που παράγει 353 ίππους και 500 Nm ροπής.

Advertisement

Από την άλλη ο εξακύλινδρος κινητήρας αποτελεί επίσης τη βάση για το σύστημα μετάδοσης κίνησης της Cayenne E-Hybrid. Σε συνδυασμό με τον νέο ηλεκτρικό κινητήρα με βελτιωμένη ισχύ από 30 kW σε 130 kW (176 ίπποι), η νέα σχεδιασμένη ισχύς εξόδου αγγίζει τα 346 kW (470 ίπποι). Χάρη στην υψηλής τάσης μπαταρία με χωρητικότητα από 17,9 kWh έως 25,9 kWh, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, είναι πλέον εφικτή η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 90 χιλιόμετρα σύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP. Ένας νέος φορτιστής 11 kW εγκατεστημένος στο όχημα μειώνει πλέον τον χρόνο φόρτισης, εφόσον χρησιμοποιείται κατάλληλη πηγή τροφοδοσίας.

Τέλος, η 3η έκδοση κινητήρα που όμως δεν θα κυκλοφορήσει εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, είναι σχεδιασμένος για κορυφαίες επιδόσεις και θα κοσμεί την έκδοση Turbo GT. Η ισχύς του έχει αυξηθεί κατά 14 kW (19 ίπποι) και πήγε στα 485 kW (659 ίπποι). Η Cayenne Turbo GT επιταχύνει από 0 στα 100χλμ/ώρα μέσα σε 3,3 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα τα 305 χλμ/ώρα.

Στη Γερμανία, η Porsche προσφέρει σήμερα τη νέα Cayenne σε τιμές που ξεκινούν από 89.097 ευρώ (Coupé από 93.143 ευρώ), η υβριδική Cayenne ξεκινά στα 103.344 ευρώ (Coupé από 106.352 ευρώ) και η Cayenne S ξεκινά στα 107.542 ευρώ (Coupé από 112.778 ευρώ). Τα νέα μοντέλα είναι πλέον διαθέσιμα για παραγγελίες, με τις παραδόσεις στην Ευρώπη να ξεκινούν τον ερχόμενο Ιούλιο.

 

Advertisements

Δείτε και αυτά:

Advertisement