Στη… μάχη του Wimbledon Τσιτσιπάς – Σάκκαρη

Θέλεις να βλέπεις τα άρθρα του
kontologis.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:

Πρόσθεσε το kontologis.gr στα
αγαπημένα σου στη Google
Advertisement

Στη… μάχη του Wimbledon ρίχνονται την Τρίτη (4/07) οι Στέφανος Τσιτσιπάς και Μαρία Σάκκαρη, με το ελληνικό ενδιαφέρον, πλέον, να γίνεται ακόμη πιο έντονο για τη διοργάνωση.

Το πρόγραμμα των Ελλήνων θ΄ ανοίξει ο 24χρονος πρωταθλητής, ο οποίος θα κάνει πρεμιέρα απέναντι στον Ελβετό, Ντόμινικ Τιμ, στο κορτ 2 του All England Club, με το παιχνίδι να ξεκινά όχι νωρίτερα από τη 1 το μεσημέρι (ώρα Ελλάδας).

Η 27χρονη Σάκκαρη θ΄ αντιμετωπίσει στο πρώτο της ματς στο τουρνούα την Μάρτα Κόστιουκ. Το παιχνίδι χρονικά είναι το δεύτερο στο κορτ 3, γεγονός που σημαίνει ότι δεν θα ξεκινήσει νωρίτερα από τις 15:30 (ώρα Ελλάδας).

Advertisements

Δείτε και αυτά:

Advertisement