Θύμα ενέδρας έπεσε στην Κατερίνη 47χρονος, νοσηλεύεται εκτός κινδύνου

Θέλεις να βλέπεις τα άρθρα του
kontologis.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:

Πρόσθεσε το kontologis.gr στα
αγαπημένα σου στη Google
Advertisement

Στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης νοσηλεύεται 47χρονος οδηγός αυτοκινήτου. Ο άνδρας φαίνεται ότι έπεσε θύμα ενέδρας το μεσημέρι της Δευτέρας σε περιοχή ανάμεσα στους οικισμούς του Σβορώνου και της Νεοκαισάρειας στην Πιερία.

Άγνωστος ή άγνωστοι, μόλις είδαν το αυτοκίνητο άνοιξαν πυρ εναντίον του, χρησιμοποιώντας πυροβόλο όπλο. Ο 47χρονος τραυματίστηκε στην ωμοπλάτη και διακομίστηκε στο νοσοκομείο της Κατερίνης όπου υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η ζωή του δεν φαίνεται να διατρέχει κίνδυνο.

Advertisement

Έρευνα για το περιστατικό κάνει η Ασφάλεια Κατερίνης, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν κατέστη εφικτό να εξεταστεί το θύμα από τους αστυνομικούς, ώστε να βοηθήσει στη διαλεύκανση της υπόθεσης.

Πηγή

Advertisements

Δείτε και αυτά:

Advertisement