Πρώτη επίσημη παρουσίαση στην Ελλάδα του νέου Nissan Qashqai

Advertisement

Το νέο Nissan Qashqai ανανεώθηκε ριζικά, απέκτησε πιο ελκυστική σχεδίαση, σημαντικές τεχνολογικές προσθήκες και μεγαλύτερη άνεση και θέτει τον εαυτό του ως έναν από τους πρωταγωνιστές της C-SUV κατηγορίας.

Μεγάλη ανανέωση υπήρξε στο μπροστινό μέρος, όπου υπάρχει πλέον νέα γρίλια που του χαρίζει περισσότερο δυναμισμό, απέκτησε νέα φωτιστικά σώματα, φώτα ημέρας τόσο πάνω από τα φωτιστικά σώματα οποία χρησιμεύουν και ως φλας, όσο και από κάτω με τέσσερα ξεχωριστά στοιχεία, ενώ εντοπίζεται νέος προφυλακτήρας. Στο νέο μοντέλο δεν υπάρχουν διχρωμίες, ενώ στυλιστικές επεμβάσεις έχουν γίνει και στο πίσω μέρος όπου υπάρχουν νέα τρισδιάστατα φωτιστικά σώματα και νέος προφυλακτήρας.

Αλλαγές υπήρξαν και στο εσωτερικό, όπου χρησιμοποιήθηκαν καινούρια υλικά, μια μεγαλύτερη οθόνη αφής 12,3 ιντσών, νέα παλέτα φωτιστικών χρωμάτων στην καμπίνα, καινούρια κεντρική κονσόλα, διακοσμητικό ένθετο ανάμεσα στο επάνω ταμπλό και το ντουλαπάκι, ενώ οι ακριβότερες εκδόσεις διαθέτουν επένδυση Alcantara στο ταμπλό.

Advertisement

Επιπλέον είναι το το πρώτο όχημα στην ευρωπαϊκή γκάμα της Nissan με ενσωματωμένη την σουίτα Google, ως μέρος του Nissan Connect infotainment system. Διατίθεται στάνταρ με τους χάρτες Google, ενώ υπάρχει και το Google Assistant που επιτρέπει στον οδηγό να χρησιμοποιεί τη φωνή του και μόνο για σχετικές υπηρεσίες εν κινήσει.

Ως προς τους κινητήρες, αυτοί παρέμειναν ίδιοι με τις επιλογές να περιλαμβάνουν ήπια υβριδικές εκδόσεις αλλά και τις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις e-POWER. Στην κορυφή της γκάμας κινητήρων βρίσκεται το υβριδικό σύστημα κίνησης e-Power, με πρωταγωνιστή έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 190 ίππων και 330 Nm ροπής, o οποίος είναι αυτός που κινεί τους μπροστινούς τροχούς, μέσω ενός κιβωτίου μονής σχέσης. Το σύστημα διαθέτει και κινητήρα βενζίνης 1.500 κ.εκ. 156 ίππων που, ωστόσο, λειτουργεί ως γεννήτρια για την τροφοδότηση με ηλεκτρική ενέργεια της μπαταρίας των 2,1 kWh.

Το Nissan Qashqai διατίθεται και με ήπια υβριδική τεχνολογία 12V, με κινητήρα 1,3 κινητήρα απόδοσης 140 ίππων και 240 Nm ροπής, αλλά και η ισχυρότερη έκδοση με τους 158 ίππους και 270 Νm ροπής. Η πρώτη έκδοση συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και η ισχυρότερη μόνο με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης X-Tronic και σύστημα τετρακίνησης.

Advertisements

Δείτε και αυτά:

Advertisement