Advertisement
Πρωταθλητισμό, σε επίπεδο κερδοφορίας αλλά και τζίρου, έκανε για μια ακόμη χρονιά η μυκονιάτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora της οικογένειας Κονταράτου, που αποτελεί και τουριστικό προορισμό για τους TikTokers. Άλλωστε ο «τουρισμός του παντοπωλείου» αποτελεί το νέο παγκόσμιο trend κυρίως των τουριστών της γενιάς Z που έχουν εντάξει τα σούπερ μάρκετ στα αξιοθέατα. Και ένα απ’ αυτά τα …αξιοθέατα, λόγω και του Dj που διαθέτει στο κατάστημα του Αεροδρομίου, είναι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora.
Η μείωση, έστω και οριακή, στα καθαρά κέρδη και στις πωλήσεις της μυκονιάτικης αλυσίδας συνδέεται πιθανότατα με το γεγονός ότι η κίνηση στο νησί έχει ανοίξει την όρεξη και σε άλλους παίκτες από τους «μεγάλους» της αγοράς, όπως η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός και η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσω καταστήματος franchise, που «τραβάνε» τζίρο από τους παραδοσιακούς «μπακάληδες».
Φυσικά ο μεγαλύτερος τζίρος δεν γίνεται στα σούπερ μάρκετ ούτε στα μπακάλικα του νησιού, κάποια εκ των οποίων δουλεύουν 24ώρες το 24ωρο. Άλλωστε όσοι επισκέπτονται τη Μύκονο, κατά βάση τουρίστες με υψηλό βαλάντιο, λίγο δύσκολο να κάτσουν να μαγειρέψουν.
Γι’ αυτό άλλωστε τα περισσότερα «μπακάλικα» της Μυκόνου δίπλα στα φρούτα εποχής έχουν ένα Château Petrus, ή χαβιάρι από το Ιράν.
Advertisements