Ο εξηλεκτρισμός και η ψηφιοποίηση των αυτοκινήτων οδηγούν τις εταιρείες σε αποφάσεις ενάντια στη λογική και στα σίγουρα κέρδη τους. Έτσι βλέπουμε να αποσύρονται μερικές φορές από την αγορά μοντέλα ιδιαίτερα δημοφιλή και επιτυχημένα, προκειμένου να τα διαδεχθούν κάποια με ακόμη πιο σύγχρονες τεχνολογίες, αλλά και με εμπορικό ρίσκο, αφού η επιτυχία δεν μπορεί να θεωρείται ποτέ δεδομένη.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της BMW iX3, που γνωρίζει μεγάλη ζήτηση και της οποίας η παραγωγή έχει εξαντληθεί μέχρι και τα μέσα του 2025.
Από εκείνο το σημείο και μετά, θα σταματήσουν οι πωλήσεις της ηλεκτροκίνητης BMW iX3, για να προετοιμάσουν οι Βαυαροί το έδαφος για ένα διάδοχο μοντέλο ανώτερης τεχνολογίας. Πρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV με βάση τη νέα Neue Klasse της BMW, το οποίο αναμένεται περί τα τέλη του 2025, εξελίχθηκε από λευκή σελίδα χαρτί ως αμιγώς ηλεκτρικό και θα κατασκευάζεται στην Ουγγαρία.
To πρωτότυπο BMW Vision Neue Klasse X Concept
Η BMW ποντάρει πολλά στον διάδοχο της iX3, επειδή θα εφοδιάζεται με ένα νέο κύκλωμα υψηλής τάσης 800 Volt και με υπερσύγχρονες μπαταρίες, σε αντίθεση με τη σημερινή iX3 που βασίζεται στην ολίγον παρωχημένη πλατφόρμα CLAR.
Η γερμανική μάρκα αποσύρει επίσης την iX3 προληπτικά, καθώς κατασκευάζεται στην Κίνα και ενδέχεται να επιβαρυνθεί με δασμούς εισαγωγής στο προσεχές μέλλον, οπότε δεν θα είναι ανταγωνιστική απέναντι σε νεότερους εκπροσώπους άλλων εταιρειών.
Επίσης, η BMW σχεδιάζει να προσαρμόσει όλα τα μελλοντικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα της πάνω στη σειρά New Class ανεξαρτήτως μεγέθους και τύπου αμαξώματος, κάτι που θα σηματοδοτούσε αργά ή γρήγορα το τέλος της iX3.