Θεόνη: Ο Daniel δεν «έπνιξε» τις επενδύσεις – Πού ποντάρει ο Δημήτρης Τσέλιος

Advertisement

Πάνω από 1,5 εκατ. ευρώ κόστισε η θεομηνία Daniel στην A.H.B. Group του ελληνοαμερικανού Δημήτρη Τσέλιου, γνωστής από το εμφιαλωμένο νερό Θεόνη, χωρίς ωστόσο να καταφέρει να «γκρεμίσει» το βαρύ επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, ύψους 20 εκατ. ευρώ.

Τα έσοδα από πωλήσεις για το νερό Θεόνη, που εάν εξαιρέσουμε τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας συγκαταλέγεται στο top3 των ισχυρότερων brands, υπολογίζεται ότι εφέτος θα ανέλθουν στα 33 εκατ. ευρώ, όπως είπαν στελέχη της διοίκησης κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης στην οποία παρουσιάστηκε η νέα συσκευασία PET με ενσωματωμένο το σύστημα γραφής και ανάγνωσης τυφλών Braille στο καπάκι.

Οι συνέπειες του Daniel και η ασφαλιστική αποζημίωση για τη Θεόνη

Πέρσι ο τζίρος της A.H.B. Group διαμορφώθηκε σε 24,327 εκατ. ευρώ μειωμένος κατά 6,1% λόγω των συνεπειών του Daniel (διακόπηκε η λειτουργία του εργοστασίου για μικρό χρονικό διάστημα) και της επίσπευσης υλοποίησης των νέων επενδύσεων κυρίως στις γραμμές παραγωγής, όπως σημειώνεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας για τη χρήση του 2023.

Advertisement

Συγκεκριμένα από τη θεομηνία προέκυψαν καταστροφές κτιριακών εγκαταστάσεων, μηχανημάτων και αποθεμάτων καθώς και διαφυγόντα κέρδη που εκτιμήθηκαν στο συνολικό ποσό των 2.885.641,69 ευρώ. Η ασφαλιστική αποζημίωση για τις ζημιές, ανήλθε στο ποσό των 2.701.232,58 ευρώ.

Στη χρήση του 2023 εισπράχθηκε το ποσό των 700 χιλιάδων ευρώ και έχει εγκριθεί η είσπραξή του υπολοίπου (2 εκατ. ευρώ) εκ του οποίου για ποσό 1,791 εκατ. ευρώ έγινε εγγραφή εσόδου και απαίτησης στην χρήση.

Επενδύσεις 20 εκατ. ευρώ

Αυτή τη στιγμή η εταιρεία έχει σε εξέλιξη επενδύσεις 20 εκατ. ευρώ, με στόχο την ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικής και της βελτιστοποίησης των υπηρεσιών διανομής και αποθήκευσης.

Advertisement

Σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες ο κος Δημήτρης Τσέλιος πλειοψηφών μέτοχος της εταιρείας, «το πλάνο ξεκίνησε να υλοποιείται από το 2023 ωστόσο ελέω της καταστροφής Daniel υπήρξε μια τρίμηνη καθυστέρηση. Μέχρι στιγμής έχει ολοκληρωθεί η δημιουργία των νέων γραμμών παραγωγής σε γυάλινη και χάρτινη συσκευασία, που αποτελεί επένδυση 5 εκατ. ευρώ καθώς και η νέα γραμμή συσκευασίας PET, που απορρόφησε κεφάλια ύψους περί τα 3 εκατ. ευρώ. Μέχρι το τέλος του 2024 αναμένεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί και το logistic center στον Ελληνόπυργο Μουζακίου στην Καρδίτσα, μια επένδυση ύψους 12 εκατ. ευρώ η οποία χρηματοδοτήθηκε με ίδια κεφάλαια».

Σημειώνεται ότι η εταιρεία διαθέτει συνολικά πέντε γραμμές παραγωγής.

Οι τιμές και οι ψίθυροι για πώληση

Αξίζει να σημειωθεί ότι, όπως ανέφερε ο οικονομικός διευθυντής Ορθόδοξος Νεοφύτου, η εταιρεία δεν προχώρησε σε καμία ανατίμηση κατά την διάρκεια της περσινής χρονιάς παρά το γεγονός ότι η επιβάρυνση στο λειτουργικό κόστος ήταν ισχυρή και υπολογίζεται στο 16% και όλη η ανάπτυξη που επιτυγχάνεται αφορά στην πραγματική αύξηση στους όγκους πωλήσεων.

Advertisement

Σε ό,τι αφορά τους «ψιθύρους» της αγοράς ότι η εταιρεία πωλείται στέλεχος της A.H.B. Group σημείωσε πως η αγορά μπορεί να λέει ότι θέλει, αλλά η πραγματικότητα είναι δεν υπάρχει τέτοιου είδος σχεδιασμός.

Επίσης στο άμεσο μέλλον δεν υπάρχει σχεδιασμός για είσοδο σε νέες κατηγορίες προϊόντων, όπως π.χ. τα αναψυκτικά.

«Είμαστε η μοναδική εταιρεία, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, που δραστηριοποιείται σε μια κατηγορία, αυτή του νερού. Και δεν είναι στα άμεσα σχέδιά μας να μπούμε στα αναψυκτικά» επισημάνθηκε.

Advertisement

Η διαμάχη με τον δήμο Μουζακίου

Η εταιρεία βρίσκεται σε δικαστική διαμάχη με τον δήμο Μουζακίου στον οποίο ανήκει η πηγή Γκούρα από όπου προέρχεται το νερό Θεόνη.

Η υποχρέωση στον Δήμο Μουζακίου ποσού 876.982,66 ευρώ, που αφορά δικαίωμα υδροληψίας, αναλύεται ως κατωτέρω:

Σημειώνεται ότι η υποχρέωση προς τον Δήμο Μουζακίου, που προέρχεται από προηγούμενες χρήσεις (εκτός ποσού 5.118,11 χρήσης 2023), αμφισβητείται από την εταιρεία που έχει προσφύγει δικαστικά. Σύμφωνα με την εκτίμηση του δικηγόρου, υπάρχουν βάσιμες πιθανότητες για θετική έκβαση της υπόθεσης.

Advertisement

«Δικαίωμα στο Νερό»

Χθες παρουσιάστηκε η νέα συσκευασία PET με ενσωματωμένο το σύστημα γραφής και ανάγνωσης τυφλών Braille στο καπάκι. Με αυτή την καινοτόμο προσθήκη, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην ενίσχυση της προσβασιμότητας και της ισότητας για άτομα με οπτική αναπηρία, καθιστώντας τη Θεόνη την πρώτη ελληνική εταιρεία στον τομέα των εμφιαλωμένων νερών που προχωρά σε αυτή την πρωτοβουλία.

Η υλοποίηση αυτής της πρωτοποριακής συσκευασίας είναι αποτέλεσμα επένδυσης ύψους 5.500.000 ευρώ, η οποία αφορά την αναβάθμιση της γραμμής παραγωγής PET, που ολοκληρώθηκε στις αρχές του παρόντος έτους, ενισχύοντας παράλληλα τη δέσμευση της εταιρείας για καινοτομία και βιωσιμότητα.

Στην εκδήλωση, συμμετείχε και η Σοφία – Λευκή Χαμονικολάου, Διοικήτρια του Κέντρου Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ), η οποία αναφέρθηκε στη σημαντικότητα της γραφής Braille στα άτομα με οπτική αναπηρία, καθώς και στις δυσκολίες που υπερνικούνται όταν διαθέτουν όλα τα εργαλεία για την ανεξάρτητη και αυτόνομη διαβίωσή τους. Η εκδήλωση έκλεισε με την παρουσία του κορυφαίου Έλληνα star Σάκη Ρουβά, πρεσβευτή του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΘΕΟΝΗ, ο οποίος υπογράμμισε τη σημασία της προσβασιμότητας και της κοινωνικής συμπερίληψης όλων των ανθρώπων.

Advertisement

Το «παρών» μεταξύ άλλων έδωσαν οι εκπρόσωποι φορέων και οργανώσεων της οπτικής αναπηρίας, όπως το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ), o Πανελλήνιος Σύνδεσμος Τυφλών (ΠΣΤ), o Φάρος Τυφλών Ελλάδας, καθώς και του Κοιν.Σε.Π. Black Light. Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια διαδραστική εμπειρία από την εκπαιδεύτρια κινητικότητας του Πανελληνίου Συνδέσμου Τυφλών, σχετικά με τις τεχνικές συνοδείας και κινητικότητας βιώνοντας στην πράξη τις καθημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα άτομα με οπτική αναπηρία.

Πηγή

Advertisements

Δείτε και αυτά:

Advertisement