H Lego ετοιμάζει online παιχνίδια και παιδικό social media

Σε συνεργασία με τον κινεζικό διαδικτυακό κολοσσό Tencent

Μια από τις πλέον αγαπημένες εταιρείες παιχνιδιών, η Lego ενώνει τις δυνάμεις της με τον κινεζικό διαδικτυακό κολοσσό Tencent Holdings, προκειμένου να αναπτύξουν μαζί διαδικτυακά παιχνίδια και ενδεχομένως ένα παιδικό κοινωνικό δίκτυο.

Η Lego, που ανήκει σε ιδιώτες, έχει δει επιβράδυνση στο ρυθμό αύξησης των πωλήσεών της τα τελευταία χρόνια, ενώ η κινεζική αγορά αύξηση του τζίρου κατά 25-30% το 2016.

Η εταιρεία ανταγωνίζεται με την κατασκευάστρια εταιρία της Barbie, τη Mattel, καθώς και με την Hasbro για ένα μερίδιο στην κινεζική αγορά παιχνιδιών των 31 δισεκ. δολαρίων.

Η Lego ανακοίνωσε την Δευτέρα ότι η συνεργασία με την Tencent, τη μεγαλύτερη κινεζική εταιρία ηλεκτρονικών παιχνιδιών και κοινωνικών δικτύων, έχει στόχο να δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον στο ίντερνετ, με περιεχόμενο, πλατφόρμες και εμπειρίες ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες των παιδιών στην Κίνα.

Η Tencent είναι η εταιρεία με την μεγαλύτερη αξία στην Ασία, με κεφαλαιοποίηση 537 δισεκ. δολαρίων.

Η Lego έχει ποσοστό περίπου 3% στην κινεζική αγορά, ενώ ακολουθούν η Mattel και η Hasbro με περίπου 2% και 1% αντίστοιχα, σύμφωνα με το Euromonitor International.

Τον Νοέμβριο του 2016, η Lego άνοιξε ένα εργοστάσιο στο Τζιασίνγκ της Κίνας, όπου αναμένει να παράγει το 70-80% όλων των προϊόντων Lego που πωλούνται στην Ασία.

Πηγή:tanea.gr

Δείτε και αυτά: