Εκτός από προτεραιότητα στις ειδήσεις από αξιόπιστα μέσα ενημέρωσης, το Facebook, στο εξής, θα δίνει έμφαση και στα νέα από τοπικά μέσα ενημέρωσης. Αυτή είναι η τελευταία ιδέα του Μαρκ Ζούκερμπεργκ για να βελτιώσει το ενημερωτικό περιεχόμενο του Facebook.
«Ξεκινώντας από σήμερα, πρόκειται να δείχνουμε περισσότερες ιστορίες από ειδησεογραφικές πηγές της πόλης σας», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook σε ανάρτησή του.
Πρόσθεσε ότι αν ένας χρήστης «ακολουθεί κάποιον τοπικό εκδοτικό οργανισμό ή μοιράζεται μια τοπική ιστορία, αυτή μπορεί πλέον να εμφανίζεται ψηλότερα στο News Feed».
Το Facebook αλλάζει από τις… ΗΠΑ
Η εν λόγω αλλαγή θα εφαρμοσθεί αρχικά στις ΗΠΑ και στη συνέχεια θα επεκταθεί σε περισσότερες χώρες εντός του χρόνου, σύμφωνα με το Reuters και το BBC.
Η νέα πρωτοβουλία εντάσσεται σε μια ευρύτερη προσπάθεια του Facebook να ανταποκριθεί στις κριτικές που έχει δεχθεί ότι οι αλγόριθμοί του προωθούν την παραπληροφόρηση και την προπαγάνδα.
Όπως ανέφερε ο Ζούκερμπεργκ, «τα τοπικά νέα μας βοηθούν να καταλάβουμε τα θέματα που ενδιαφέρουν περισσότερο τις κοινότητές μας».
Με τον τρόπο αυτό, τόνισε, οι χρήστες του Facebook θα ενθαρρυνθούν να εμπλακούν προσωπικά περισσότερο στα ζητήματα αυτά και να «κάνουν τη διαφορά».
«Οι σχετικές έρευνες δείχνουν ότι η ανάγνωση τοπικών ειδήσεων σχετίζεται άμεσα με την πιο ενεργή συμμετοχή των πολιτών», πρόσθεσε.
Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν ποιες πηγές ειδήσεων (εθνικές ή τοπικές) θέλουν να βλέπουν στην κορυφή του δικού τους News Feed.