Το Facebook μόλις ανακοίνωσε νέους αυστηρότατους ελέγχους για τις πολιτικές διαφημίσεις

Οι διορθωτικές κινήσεις της Facebook συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό τις τελευταίες ημέρες.

Καταρχήν, η εταιρεία “πέταξε” έξω από το κοινωνικό δίκτυο και την AggregateIQ, μια εταιρεία που παρείχε συμβουλευτικές υπηρεσίες στο πλαίσιο των Καναδικών Εκλογών και αποδείχτηκε ότι έχει άμεση σχέση με την Cambridge Analytica.

Δεύτερον, είχαμε νέα ανάρτηση από τον Mark Zuckerberg, αλλά και επίσημη ενημέρωση από το blog της Facebook σχετικά με τις προϋποθέσεις που θα πρέπει να πληρούνται για να δημοσιευθεί μια διαφήμιση που αφορά πολιτικό περιεχόμενο, με αφορμή τις σημαντικές εκλογές σε ΗΠΑ, Μεξικό, Βραζιλία, Ινδία και Πακιστάν μέσα στο 2018.

Στο εξής, οποιαδήποτε υπηρεσία θέλει να δημοσιεύσει τέτοιου είδους διαφημίσεις στο κοινωνικό δίκτυο θα πρέπει να λαμβάνει πιστοποίηση που θα δίνεται με επιβεβαίωση της διεύθυνσης, της ταυτότητας των διαχειριστών, αλλά και των χρηματοδοτών της καμπάνιας. Γι’ αυτό θα προσληφθούν χιλιάδες επιπλέον υπάλληλοι στην εταιρεία.

Τρίτον, η Facebook θα εφαρμόσει τελικά τους κανόνες που θα επιβάλλει από τις 25 Μαΐου η Ευρωπαϊκή Ένωση (το περίφημο GDPR) σε όλο τον κόσμο. Βέβαια, αυτή η αλλαγή στάσης ίσως προήλθε από το γεγονός ότι η ΕΕ θα πιέσει για την ισχύ του GDRP για τους Ευρωπαίους πολίτες σε όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα από το που ζουν ή που βρίσκονται.

Τέλος, να σημειωθεί ότι τα όσα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό με τη Facebook δεν θα αφήσουν ανεπηρέαστες τις υπόλοιπες εταιρείες υψηλής τεχνολογίας όπως οι Apple, Alphabet (Google), Amazon, Twitter και Microsoft, οι οποίες θα τεθούν και αυτές υπό πολύ αυστηρότερους ελέγχους σχετικά με την διαχείριση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών και την προστασία της ιδιωτικότητας.

Political Ad Archive

Posted by Facebook on Thursday, 5 April 2018

[πηγή]

Δείτε και αυτά: