Η Google αποκάλυψε στο συνέδριο Google I/O 2018 τις ευαισθησίες της για την σωστή χρήση της τεχνολογίας και παρουσίασε το νέο dashboard του επερχόμενου λειτουργικού συστήματος Android P, το οποίο αποκαλύπτει στον χρήστη τον χρόνο που ξοδεύει σε κάθε μία εφαρμογή ξεχωριστά. Φαίνεται ότι τις ίδιες ανησυχίες μοιράζεται και η Facebook, η οποία ετοιμάζει κάτι παρόμοιο για την δημοφιλή εφαρμογή Instagram.
Η ομάδα ανάπτυξης της εφαρμογής δοκιμάζει την ενσωμάτωση μιας νέας κατηγορίας στις ρυθμίσεις του λογαριασμού των χρηστών, η οποία ονομάζεται Usage Insights και φημολογείται ότι θα περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τον χρόνο που ξοδεύει ο χρήστης κάθε ημέρα, κάθε εβδομάδα και κάθε μήνα.
Η είδηση επιβεβαιώθηκε από τον CEO του Instagram, Kevin Systrom, σήμερα μέσω Twitter και πλέον περιμένουμε να δούμε πότε θα ενσωματωθεί στην εφαρμογή και τι είδους πληροφορίες θα προσφέρει.
[πηγή]