Από μια εταιρεία που ονομάζεται e.Go Mobile, είναι μάλλον ξεκάθαρο το τι πρέπει να περιμένεις: Ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ιδρυτής της είναι ο Günther Schuh, ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από το best-seller ηλεκτρικό βαν στην Ευρώπη, το StreetScooter, για το οποίο ήρθε σε συμφωνά με τα γερμανικά ταχυδρομεία το 2014.
Αυτή ακριβώς η συμφωνία ήταν που του εξασφάλισε το απαιτούμενο κεφάλαιο για να ξεκινήσει την e.Go Mobile, στην οποία ο τεχνολογικός κολοσσός που ονομάζεται ZF μετέπειτα επένδυσε €135 εκ. για την από κοινού εξέλιξη ενός αυτόνομου μικρού λεωφορείου.
Το πρώτο μοντέλο της e.Go ονομάζεται Life και είναι ένα αυτοκίνητο πόλης με εικόνα που αναμιγνύει το smart fortwo με το 500, έχοντας λίγο μικρότερο μήκος από το δεύτερο και 4θέσια καμπίνα.
Θα είναι διαθέσιμο με τρεις επιλογές μπαταρίας, οι οποίες θα καθορίζουν και την τιμή της κάθε έκδοσης.
Η βασική θα ονομάζεται Life 20, η μπαταρία της θα έχει χωρητικότητα 14,9 kWh και θα τροφοδοτεί έναν κινητήρα 27 PS, με αυτονομία 121 km. Η δεύτερη έκδοση είναι η Life 40, με 17,9 kWh, κινητήρα 54 km και 142 km αυτονομία.
Η πιο ισχυρή θα έχει μπαταρία με χωρητικότητα 23,9 kWh, ισχύ 82 PS και αυτονομία 184 km. Οι συγκεκριμένες αυτονομίες είναι σε μέτρηση κατά NEDC, με την εταιρεία να δηλώνει ότι σε πραγματικές συνθήκες είναι 104, 124 και 158 km αντίστοιχα.
Σε ό,τι αφορά στους χρόνους φόρτισης σε οικιακή πρίζα, η έκδοση 20 θα χρειάζεται 5,4 ώρες, η 40 7,3 ώρες και η 60 9,8 ώρες. Και η τιμή τους στη Γερμανία, θα είναι €15.900, €17.400 και €19.900 αντίστοιχα.
Σύμφωνα την εταιρεία, υπάρχουν ήδη 3.200 προπαραγγελίες και δεν πρόκειται να γίνουν δεκτές άλλες μέχρι να ξεκινήσει παραγωγή του αυτοκινήτου.
Κάτι που σύμφωνα με το Bloomberg, είναι προγραμματισμένο να γίνει τον ερχόμενο Μάρτιο και οι παραδόσεις μετά από ένα μήνα, ενώ εάν όλα πάνε βάσει σχεδίου έως το 2022 η e.Go Mobile θα κατασκευάζει 100.000 μονάδες το χρόνο.
Όσα κατασκεύασε η Tesla το 2017 δηλαδή.