Μέσα σε τρία χρόνια, το παιχνίδι στρατηγικής για smartphones «Clash Royale» είχε έσοδα 2,5 δισ. δολαρίων από το App Store και το Google Play!
Μιλάμε για έναν μέσο όρο σχεδόν 2,3 εκατ. δολαρίων την ημέρα που ξόδεψαν παίκτες σε όλο τον κόσμο, από τον Μάρτιο του 2016 που κυκλοφόρησε το παιχνίδι.
Τα περισσότερα έσοδα – το 30% ή περίπου 750 εκατ. δολάρια – προήλθαν από τις ΗΠΑ, ενώ η Γερμανία ήρθε δεύτερη με 9%.
Το App Store και το Google Play έβγαλαν από 375 εκατ. δολάρια και το υπόλοιπο 1,75 δισ. πήγε στην εταιρεία Supercell που έφτιαξε το παιχνίδι.
Όλα αυτά τα χρήματα ήρθαν να προστεθούν στα περίπου 6,4 δισ. δολάρια που έχει κερδίσει το προηγούμενο παιχνίδι της Supercell, το «Clash of Clans» (που έχει εμπνεύσει το «Clash Royale») από το 2012 μέχρι σήμερα.
Μάλιστα το συγκεκριμένο παιχνίδι στα τρία πρώτα χρόνια του τα είχε πάει ακόμη καλύτερα από το καινούργιο, με 700 εκατ. δολάρια παραπάνω σε έσοδα!
Το καλύτερο όλων; Και τα δύο παιχνίδια είναι free-to-play, που σημαίνει ότι διατίθενται δωρεάν, αλλά όσοι θέλουν να κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη εντός του παιχνιδιού θα πρέπει να βάλουν το χέρι στην τσέπη και πολλές φορές μάλιστα.
[reader]