5 τρόποι που δεν έχουν σχέση με δίαιτα, αλλά θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά

Η Lorna Jane Clarkson, ιδρύτρια της αυστραλιανής γραμμής αθλητικών ρούχων Lorna Jane, μας εξομολογείται ότι ακόμα και αν μπορεί να φαίνεται σε όλους ότι ακολουθεί έναν υγιεινό, ιδανικό τρόπο ζωής, αγωνίζεται καθημερινά όπως ο καθένας μας για να διατηρείται σε φόρμα.

«Το κλειδί είναι στις σωστές επιλογές. Και εγώ είμαι άνθρωπος και πρέπει να βάλω όλα τα πράγματα στη θέση τους ώστε να διευκολύνω τον εαυτό μου», ανέφερε σε πρόσφατη δήλωσή της.

Έπειτα, μοιράστηκε μαζί μας αυτά που την κάνουν να παραμένει υγιής και δραστήρια ακόμα και τις πιο κουραστικές ημέρες. Σίγουρα θα θέλεις να τις δοκιμάσεις και εσύ μόλις τις διαβάσεις!

1. Να απλώνεις τα ρούχα του γυμναστηρίου δίπλα στο κρεβάτι σου

Είναι μεγαλοφυές, καθώς θα έχεις έτοιμα τα ρούχα σου μόλις ξυπνήσεις το πρωί. Η Lorna το κάνει αυτό κάθε πρωί, ώστε να σιγουρευτεί ότι δε θα ακυρώσει την πρωινή γυμναστική της.

2. Να τρως πολλά σνακ

Αν ψάξεις μέσα στην τσάντα της Lorna θα βρεις μία ποικιλία διαφορετικών, υγιεινών σνακ, ώστε να μην μπει σε πειρασμό να φάει κάτι που δεν πρέπει, όπως αναφέρει η ίδια. Ένας από τους αγαπημένους της τρόπους για παραπάνω ενέργεια είναι οι «μπάλες πρωτεΐνης».

Συνηθίζει να φτιάχνει αρκετές και να τις βάζει στο ψυγείο ώστε να διαρκούν όλη τη βδομάδα. «Χρειάζεται μόλις ενάμισι λεπτό για να τις αποψύξεις και όταν τις βάζεις στο ψυγείο, αποφεύγεις να μπεις στον πειρασμό να τις φας όλες με τη μία», λέει η Lorna.

3. Να προετοιμάζεις τα γεύματά σου

Η Lorna αναφέρει ότι πάντα προσπαθεί να βρίσκει χρόνο το Σαββατοκύριακο για να προετοιμάσει τα γεύματα της βδομάδας: βράζει κοτόπουλο, κόβει και μαγειρεύει λαχανικά, φτιάχνει σως για σαλάτες.

Έτσι, κατά τη διάρκεια της βδομάδας, χρειάζεται μόνο να τα βάλει όλα μαζί ώστε να έχει ένα υγιεινό, χορταστικό γεύμα. «Προσπαθώ μόνο να διευκολύνω τον εαυτό μου», αναφέρει.

4. Να έχεις μία λίστα από εστιατόρια με υγιεινές επιλογές

«Πάντα έχω ένα εφεδρικό σχέδιο», μας λέει η Lorna. Έχει φυσικά δίκιο, καθώς αν και ο καλύτερος τρόπος για να τρως υγιεινά και να καις θερμίδες, είναι να τρως στο σπίτι, το να έχεις ένα εστιατόριο με υγιεινά φαγητά, σε αποτρέπει από το να μπεις στον πειρασμό να παραγγείλεις λιπαρές τροφές μετά από μία πολυάσχολη μέρα.

5. Να έχεις πάντα στόχους

Φυσικά και τα κιλά που χάνεις είναι ό,τι καλύτερο, αλλά δεν πρέπει να αποτελούν το μόνο πράγμα που σου δίνει κίνητρο να κάνεις καλύτερες επιλογές στη ζωή σου. «Πρόκειται για μία ολόκληρη νοοτροπία. Το μυαλό μας είναι πανίσχυρο. Δεν πρόκειται μόνο για θερμίδες και κιλά. Όλα σχετίζονται με το να δώσεις στο σώμα σου την ενέργεια που χρειάζεται, ώστε να κάνει συναρπαστικά πράγματα κάθε μέρα», τονίζει η Lorna.

Πηγή:shape.gr

Δείτε και αυτά: