Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο ταχύτερος στην πρώτη ημέρα δοκιμών ενόψει της νέας σεζόν της Φόρμουλα Ένα, η «αυλαία» των οποίων άνοιξε σήμερα (12/3) στην πίστα του Μπαχρέιν. Ο Ολλανδός «πιλότος» της Red Bull «έγραψε» 139 γύρους και τον καλύτερο χρόνο (1:30.674 με τη μέση γόμα) στην πίστα του Σακχίρ, εν μέσω αμμοθύελλας που δυσκόλεψε τις συνθήκες και την ορατότητα για τους οδηγούς, την΄ώρα που η Mercedes αντιμετώπισε προβλήματα αξιοπιστίας.
Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον κατετάγη μόλις δέκατος, παίρνοντας το απόγευμα τη… σκυτάλη από τον Βάλτερι Μπότας. Ο Φινλανδός είχε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων και έκανε μόνο έξι γύρους το πρωί, με αποτέλεσμα η γερμανική ομάδα να «χάσει» τρεις ώρες δοκιμών και οι οδηγοί της να καταγράψουν συνολικά τους λιγότερους γύρους από όλες τις ομάδες. Πρόβλημα, όμως, αντιμετώπισε και η Ferrari, καθώς το μονοθέσιο του Σαρλ Λεκλέρκ ακινητοποιήθηκε στην πίστα το πρωί, με αποτέλεσμα να βγουν κόκκινες σημαίες.
Στο μεταξύ, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, στο ντεμπούτο του με τη McLaren, ήταν ο ταχύτερος το πρωί, ενώ τελικά κατετάγη έβδομος. Δεύτερος στο τέλος της ημέρας ήταν ο Λάντο Νόρις με την άλλη McLaren, η οποία «έφυγε» από τη Renault και φέτος θα χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος της Mercedes.
Την πρώτη τριάδα της σημερινής ημέρας συμπλήρωσε ο Εστεμπάν Οκόν για λογαριασμό της Alpine (σ.σ. πρώην Renault), η οποία έκανε πρεμιέρα με την καινούρια… μορφή της, ενώ η Aston Martin (σ.σ. πρώην Racing Point) επέστρεψε ως κατασκευαστής στη Φόρμουλα Ένα για πρώτη φορά από το 1960. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Haas αντιμετώπισε προβλήματα με τα υδραυλικά, με αποτέλεσμα ο Μικ Σουμάχερ να «γράψει» μόλις 15 γύρους.
Στο Μπαχρέιν θα διεξαχθούν τρεις ημέρες δοκιμών το διάστημα 12-14 Μαρτίου, ενώ στη συνέχεια οι ομάδες θα αρχίσουν να μετρούν αντίστροφα για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που είναι προγραμματισμένος για τις 28 Μαρτίου στη χώρα του Περσικού Κόλπου.