Ο φιλόδοξος στόχος της Apple για τα διαφημιστικά έσοδα: Τι αλλάζει σε iPhone και iPad

Advertisement

Σειρά αλλαγών, σε iPhone και iPad σχεδιάζει η Apple σε μια προσπάθεια να αυξήσει ακόμη παραπάνω τα έσοδά της από τις διαφημίσεις.

Μπορεί η Apple να καταγράφει διαφημιστικά έσοδα της τάξης των περίπου 4 δισ. δολαρίων το χρόνο, όμως στόχος είναι το ποσό αυτό να γίνει διψήφιο. Και σε αυτό το πλαίσιο, σχεδιάζεται η επέκταση των διαφημίσεων σε περισσότερες εφαρμογές στις δημοφιλείς της συσκευές, σύμφωνα με το Bloomberg.

Μέχρι σήμερα οι διαφημίσεις της Apple προβάλλονται εντός των εφαρμογών News και Stocks, καθώς και στο App Store, σε iPhone, iPad και Mac. Το App Store διαθέτει επίσης διαφημίσεις αναζήτησης όπως η Google. Και πιο πρόσφατα, η Apple έβαλε διαφημίσεις στο TV+ για τη συμφωνία της «Friday Night Baseball» με τη Major League Baseball.

Advertisement

Το Bloomberg αναφέρει ότι η εταιρεία εξετάζει τρόπους για να προσθέσει διαφημίσεις για παράδειγμα στους Χάρτες της Apple, που μέχρι στιγμής ξεχωρίζουν από τον ανταγωνιστή της, το Google Maps, επειδή δεν εμφανίζει διαφημίσεις. Η έκθεση ανέφερε ότι είναι «πιθανό» ότι η Apple να εισάγει διαφημίσεις και σε Podcast και Books Apps.

Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι, η Apple κυκλοφόρησε μια ενημέρωση για τα iPhone με ένα νέο αναδυόμενο παράθυρο που ρωτούσε τους χρήστες εάν ήθελαν να επιτρέψουν στις εφαρμογές στα τηλέφωνά τους να εμφανίζονται στοχευμένες διαφημίσεις.  Οι αναλυτές αναφέρουν ότι η Apple βρίσκεται στα πρώτα στάδια της δημιουργίας μιας νέας πλατφόρμας διαφήμισης για κινητά.

Πηγή

Advertisements

Δείτε και αυτά:

Advertisement