Πρώην σταθμάρχης Λάρισας: Καταγγελία σοκ – «Μεσολάβησε το κόμμα και τον έκαναν σταθμάρχη»

Advertisement

Σύμφωνα με την καταγγελία, ο σταθμάρχης που κατηγορείται για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη είχε τοποθετηθεί στο συγκεκριμένο πόστο από τη Νέα Δημοκρατία. Ήταν υπάλληλος αποσκευών και πέρασε από το υπουργείο Παιδείας.

Πολλά είναι τα ερωτηματικά για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, το οποίο οδήγησε στον θάνατο 57 ανθρώπους και γέμισε θλίψη όλη τη χώρα.

Ο σταθμάρχης Λάρισας είναι ο μοναδικός, μέχρι στιγμής, που έχει κατηγορηθεί για το τραγικό γεγονός, όντας υπόλογος για ανθρωποκτονία από αμέλεια και διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών.

Η προσπάθεια να κατηγορηθεί ως αποκλειστικός υπεύθυνος και να σταματήσει εκεί η απόδοση ευθυνών, πέφτει στο κενό, αφενός επειδή υπάρχουν ευθύνες πολύ πιο ψηλά για τη μη λειτουργία δικλείδων ασφαλείας και την υποβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου, αφετέρου επειδή η απάντηση στο «ποιος τον έβαλε» σε αυτή τη θέση, είναι πλέον ξεκάθαρη.

Για την τοποθέτησή του μίλησε ο Ιωάννης Κολλάτος, πρώην σταθμάρχης Λάρισας, ο οποίος προχώρησε και στην αποκάλυψη ότι στο συγκεκριμένο πόστο βρέθηκε όχι βάσει εμπειρίας και ικανοτήτων, όπως θα ήταν αυτονόητο αλλά από το κόμμα.

Advertisement

Μιλώντας την Παρασκευή (03/03) στην εκπομπή Μέρα μεσημέρι με τη Μάριον στο Open, ο κ. Κολλάτος δήλωσε χαρακτηριστικά: «Τον συγκεκριμένο σταθμάρχη τον γνωρίζω. Τον είχα και βοηθό στο γραφείο αποσκευών, ήταν υπάλληλος αποσκευών. Δηλαδή μετέφερε βαλίτσες των επιβατών στις αμαξοστοιχίες και παραλάμβανε τους αποβιβασθέντες. Κάποια στιγμή του έδωσαν μετάταξη στο υπουργείο Παιδείας, στα σχολικά βιβλία. Μοίραζε σχολικά βιβλία στα σχολεία«.

Και συνέχισε: «Στα 59 του χρόνια μεσολάβησε το κόμμα και τον έκαναν σταθμάρχη. Τον εκπαίδευσαν θεωρητικά 3 μήνες, 3 μήνες πρακτικά και στα τέλη Ιανουαρίου τον όρκισαν σταθμάρχη. Τον έστειλαν περίπου 10 μέρες στην Καλαμπάκα, σταθμό απομονωμένο με 2-3 δρομολόγια την ημέρα«.

Advertisement

«Μέχρι το 2012 εργαζόμασταν δύο σταθμάρχες σε κάθε βάρδια. Μέχρι το 2007 επικοινωνούσαμε με τους εκατέρωθεν σταθμούς και λαμβάναμε γραμμή ελεύθερη να μπορούμε να διώξουμε ή να παραλάβουμε ένα τρένο. Μετά άρχισαν τα εγκλήματα«, επεσήμανε ο κ. Κολλάτος.

Πηγή

Advertisements

Δείτε και αυτά:

Advertisement