F1: H Μercedes ήταν σίγουρη, ότι είχε τη νίκη στο τσεπάκι

Advertisement

Ο διευθυντής της ομάδας της Mercedes, Τότο Βολφ, παραδέχθηκε ότι μετά το πρώτο πιτ στοπ, είχε πιστέψει ότι είχαν τη νίκη στο τσεπάκι τους. «Πίστεψα, ότι είχαμε νικήσει ήδη στον αγώνα», δήλωσε ο Βολφ, καθώς οι δύο Mercedes βρίσκονταν με τα μεσαία ελαστικά μόνον λίγα δευτερόλεπτα πίσω από τον προπορευόμενο Φέτελ. «Γνωρίζαμε, ότι είτε θα πρέπει να κάνουν άλλο ένα πιτ στοπ είτε θα τους τελείωναν τα ελαστικά, αν τους πιέζαμε. Σε εκείνο το χρονικό σημείο ήταν οι πιθανότητές μας να νικήσουμε 90%. Ωστόσο χάσαμε», ανέφερε ο Αυστριακός.

Αυτό συνέβη, επειδή άλλαξε η Ferrari τη στρατηγική της και κράτησε έξω τον Φέτελ με τα μαλακά ελαστικά του. Αυτή ήταν και η μοναδική πιθανότητα να νικήσει ο Γερμανός, γιατί ένα δεύτερο πιτ στοπ θα τον έφερνε πολύ πίσω από τους Χάμιλτον και Μπότας, που πήγαιναν πολύ σταθερά με τη μεσαία γόμα.

Ο Φέτελ ενημερώθηκε, ότι πίσω από την τριάδα βρισκόταν τέταρτος ο Γκασλί, διαπίστωσε ότι η διαφορά του από τον Γάλλο ήταν πολύ μεγάλη, οπότε σκέφτηκε, ότι στη χειρότερη περίπτωση θα τα κατάφερνε με κάποιον τρόπο να τερματίσει έστω και τρίτος.

Advertisement

Περίπου 15 γύρους πριν το τέλος η κατάσταση των ελαστικών ήταν καλή, όμως δέκα γύρους πριν το φινάλε άρχισε να χειροτερεύει η συμπεριφορά τους δραματικά. «Ακριβώς δέκα γύρους πριν το τέλος σαν να χτυπήθηκαν και η απόδοσή τους έπεσε αισθητά. Κατάφερα να διατηρήσω κάπως σταθερούς τους χρόνους των γύρων, όμως γινόταν όλο δυσκολότερο. Και οι τελευταίοι πέντε γύροι ήταν πολύ δύσκολοι», δήλωσε ο Φέτελ.

Ήταν πλέον πολύ αργά για ένα πιτ στοπ, που θα έφερνε τον οδηγό της Ferrari στην τρίτη θέση, οπότε βασίστηκε στα ελαστικά του, έκανε ό,τι μπορούσε για να τα διατηρήσει στη ζωή και τελικά είδε πρώτος την καρό σημαία. «Για να είμαι ειλικρινής, πέντε – έξι – επτά γύρους πριν το τέλος δεν πίστευα, ότι θα τα καταφέρω», αποκάλυψε μετά τον αγώνα ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1.

Ευτυχώς για τη Ferrari, ο Μπότας δεν τον πλησίασε τόσο κοντά, όσο πιθανολογούσε ο Γερμανός, ενώ και ο ίδιος ο Φέτελ άνοιγε το γκάζι στις ευθείες, ώστε να κάνει τη ζωή του Φιλανδού δυσκολότερη. Ηταν ένα σπαγγάτο ισορροπίας, καθώς από τη μία έπρεπε να πατάει όσο γίνεται το γκάζι, για να μην τον πλησιάζει ο Μπότας και από την άλλη να διαχειρίζεται ιδανικά τα ελαστικά και να αποφύγει ακόμη και το παραμικρό λάθος. «Δόξα τον Θεό, κατάφερα να οδηγήσω στρωτά και χωρίς λάθος. Αυτό απαίτησε όμως πολύ δουλειά», συμπλήρωσε ο Φέτελ.

Advertisement

Ετσι γνώρισε η Mercedes την ήττα στο τέλος, αν και είχε ακολουθήσει την τέλεια στρατηγική. Όπως παραδέχθηκε ιπποτικά και ο ίδιος ο Βολφ, «αυτό που μετράει είναι το αποτέλεσμα. Ο Σεμπάστιαν και η Ferrari νίκησαν σήμερα και μάλιστα πολύ άξια, αφού προσαρμόστηκαν στην κατάσταση».

[πηγή]

Advertisements

Δείτε και αυτά:

Advertisement