Η Pirelli στο πρότζεκτ της F1 για «Μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα έως το 2030»

Advertisement

Δεν ήταν μόνο τα μονοθέσια που άλλαξαν στην F1 το 2022, καθώς η Pirelli έφερε μια ολοκαίνουργια σειρά ελαστικών με το μέγεθος στις ζάντες να αλλάζει αυξάνεται από τις 13 στις 18 ίντσες.

Ο Διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της Pirelli, Μάριο Ίσολα, λέει ότι υπάρχει θετική συναίνεση από τους οδηγούς και τις ομάδες όσον αφορά τα νέα ελαστικά για το 2022 με αποτέλεσμα οι διαφοροποιήσεις σε σχέση με αυτά που θα χρησιμοποιηθούν το 2023 να είναι ελάχιστες.

«Το πρωτάθλημα είναι συναρπαστικό άρα πετύχαμε τους στόχους μας»

Πριν το Ουγγρικό Γκραν Πρι και ενόψει των καλοκαιρινών διακοπών, ο Ίσολα είπε ότι τα σχόλια από όλες τις πλευρές ήταν θετικά, τονίζοντας ότι: «Η απόδοση είναι καλή, αλλά κυρίως πετύχαμε τους περισσότερους στόχους που θέσαμε στο παρελθόν.

Advertisement

Ο κύριος στόχος ήταν να έχουμε περισσότερη δράση στην πίστα, να έχουμε οδηγούς που θα κοντράρονται με τις αποστάσεις μεταξύ τους να είναι μικρές. Αυτό πιστεύω το πετύχαμε, καθώς φέτος βλέπουμε ένα πολύ ενδιαφέρον πρωτάθλημα με καλούς οδηγούς».

«Αλλά η εστίαση πρέπει να παραμείνει στους οδηγούς, γιατί είναι οι ήρωες του… σόου, και πρέπει να τους παρέχουμε ένα ελαστικό που είναι ικανό να τους δώσει τη δυνατότητα να πιέζουν, να επιτίθενται και να μάχονται κ.λπ. Δεν θέλω να αλλάξω εντελώς το προϊόν, γιατί όπως είπα, το προϊόν λειτουργεί καλά», συμπλήρωσε.

Η «επιθετική» στρατηγική βιωσιμότητας της Pirelli

Η Formula 1 δουλεύει πάνω στο πρότζεκτ «Μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα μέχρι το 2030» το οποίο όπως φαίνεται πηγαίνει πολύ καλά, καθώς η Pirelli είναι ο πρώτος κατασκευαστής ελαστικών στον κόσμο που απέκτησε τρία αστέρια από το Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Διαπίστευσης που προωθείται από τη FIA.

Advertisement

«Σχεδιάζουμε να το κάνουμε μέχρι το 2030, το σχέδιο είναι να… ευθυγραμμιστούμε με τη F1», λέει ο Ίσολα. «Έχουμε ένα αρκετά εκτεταμένο πρόγραμμα για τη βιωσιμότητα και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να μειώσουμε τον αντίκτυπο που έχουμε στο περιβάλλον».

Οι προμηθευτές ελαστικών της F1 όχι μόνο αναπτύσσουν τα πιο αποδοτικά φορτηγά που μπορούν (σύμφωνα με αυστηρά ευρωπαϊκά πρότυπα), αλλά επιλέγουν προσεκτικά υλικά για να κάνουν το πιο βιώσιμο προϊόν, ελέγχοντας τους προμηθευτές τους μέσω τρίτου μέρους. Για παράδειγμα, χρησιμοποιούν φυσικό καουτσούκ χωρίς να προωθούν την αποψίλωση των δασών και δίνουν προτεραιότητα στην προσομοίωση σε υπολογιστή για να μειώσουν τη δική τους χρήση φυσικών πόρων.

Πηγή

Advertisements

Δείτε και αυτά:

Advertisement